Borderlands 3 - Going Rogue: Ambermire, agenci, Archimedes (boss)
Misja główna, w której poszukujemy sojuszniczych szpiegów.
Kolejna misja głównaw Borderlands 3, która rozpoczyna się po ukończeniu zadania The Family Jewel. Zacznij od skierowania się do regionu Floodmoor Basin na planecie Eden-6, gdzie porozmawiaj z Clayem.
Weź od niego pistolet Rogue-Sight, dzięki któremu możesz przez celownik wypatrywać charakterystyczne, czerwone punkty. Aby zobaczyć, jak to działa w praktyce warto dotrzeć do zaznaczonych znacznikami trzech skrzyń, użyć lunety, namierzyć takie punkty (1) i strzelać w nie. W ten sposób odblokujesz skrzynie z bronią.
Następnie skieruj się w stronę Ambermire. Aby odblokować przejście użyj Rogue-Sight i strzel w trzy punkty (2), które zobaczysz.
W nowej lokacji zacznij kierować się w stronę wskazanej bazy. Po drodze będziesz musiał strzelić w kolejny świecący punkt (3), znajdujący się na prawo i w górę od zablokowanego przejścia.
W nowej lokacji przestaw dźwignię (4), żeby przywrócić zasilanie, po czym przyjrzyj się czterem ciałom znajdującym się w pomieszczeniu. Następnie skorzystaj z konsoli (5), dzięki czemu zobaczysz scenkę z przeszłości.
Szukanie agentów i dotarcie do doków
Następnie ponownie skorzystaj z komputera, po czym wyskocz przez okno i zacznij podążać w stronę kolejnego znacznika.
Celem będzie dotarcie do agenta Dee. Znajdziesz go (6) we wrogiej bazie. Skorzystaj z Rogue-Sight i strzel w czerwony punkt (7) znajdujący się na budynku. Po chwili agent straci swoją przykrywkę i pomoże bohaterowi w walce.
Po walce zacznij kierować się w stronę zaznaczonych na mapie skrzynek. Strzelaj w znajdujące się na nich punkty (8) i przesłuchuj nagranie, znajdujące się w środku.
Kolejnym celem będzie dotarcie do agenta Quietfoota. Znajdziesz go w klatce (9), którą zrzuć na ziemię przy pomocy dźwigni (10). Okaże się, że była to pułapka. Rozpraw się z przeciwnikami i zabierz ID agenta z klatki.
Kieruj się w stronę następnego znacznika, wskazującego doki. Oczyść je z wrogów i zacznij wspinać się po dźwigu (11). Kontynuuj, aż dotrzesz do skanera, z którego skorzystaj.
Wejdź na górę po drabinie, przejdź po długim ramieniu i zeskocz na platformę poniżej, gdzie atakiem wręcz zniszcz żelazną przykrywę (12). Zeskocz na dół i odeprzyj wrogi atak, zanim rywale zniszczą skaner. Na koniec udaj się do wskazanego wychodka, gdzie znajdziesz kolejne ID agenta Domino.
Holograf Jabbera i walka z bossem - Archimedesem
Wróć do bazy, w której byłeś już wcześniej i skorzystaj ze wskazanego komputera.
Po chwili pojawi się holograficzny Jabber (13), za którym zacznij podążać. Po drodze eliminuj grupy przeciwników, w czym nowy sprzymierzeniec będzie pomagał. Kontynuuj, aż do windy, którą wjedź na górę.
Skieruj się we wskazane miejsce, gdzie po chwili rozpocznie się walka z Archimedesem. Przeciwnik potrafi szybko się przemieszczać i przyjmuje różne wielkości. Najważniejsze, to ostrzeliwać go zza przeszkód, ponieważ posiada szybkostrzelny karabin maszynowy (14), który w otwartym terenie zadaje spore obrażenia.
Pozostawaj w ruchu, korzystaj z osłon i ostrzeliwuj przeciwnika. W drugiej fazie walki rywal może zwiększyć swoje wymiary i ostrzelać bohatera kulami energii (15), przed którymi odskakuj.
Po zakończeniu pojedynku zaatakuj bryłę po wrogu atakiem wręcz i podnieś fragment klucza. Wróć na pokład Sanctuary i przekaż klucz Tannis, co zakończy misję.
Następnie: Borderlands 3 - Cold as the Grave: Blackbarrel Cellars, Aurelia (boss), Graveward (boss)
Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Borderlands 3 - The Family Jewel: Voracious Canopy, Balex, GenIVIV (boss)