Skip to main content

Bungie pokazało wielki plan rozwoju Destiny 2. Oto projekt Codename: Frontiers

Duże dodatki i darmowe aktualizacje.

Bungie zaprezentowało oficjalnie plany dalszego rozwoju Destiny 2 po wielkim finale fabuły w rozszerzeniu Ostateczny Kształt. Projekt Codename: Frontiers zakłada wydawanie dwóch dużych dodatków fabularnych rocznie.

Pierwszy, o tajemniczym tytule Codename: Apollo, ukaże się latem przyszłego roku. W tym samym okresie zadebiutuje też darmowa aktualizacja, zawierająca nowe wyposażenie, misje, wyzwania i specjalne wydarzenia.

Począwszy od przyszłego roku, zamiast jednego dużego rozszerzenia, będziemy dostarczać dwa średniej wielkości dodatki co sześć miesięcy” - wyjaśnia Tyson Green, reżyser Destiny 2. [...] „Chcemy przywrócić tajemniczość i mistyczność, które były wplecione w tkankę Destiny, kiedy historia była pełna epickiego poczucia eksploracji”.

Bungie odchodzi od planu wydawania trzech Epizodów, by zastąpić go czterema darmowymi aktualizacjami rocznie. „Każda aktualizacja przyniesie znaczne odświeżenie do podstawowej wersji gry, dodając nowe aktywności i zawartość. Podobnie jak w Destiny 2: W Stronę Światła, aktualizacje i ich zawartość będą dostępne za darmo dla wszystkich graczy” - dodano w zapowiedzi.

Następnym dodatkiem w kolejce jest projekt Codename: Behemoth zaplanowany na zimę przyszłego roku. Wcześniej - jesienią - ukaże się kolejna duża aktualizacja.

Jesteśmy dumni z Ostatecznego Kształtu i zakończenia, jakie stworzyliśmy dla sagi Światła i Ciemności” - czytamy dalej. „Wiedzieliśmy, że kolejne epizody będą pełnić rolę epilogu, wiążąc pozostałe wątki i przygotowując na to, co będzie dalej”.

Trzeba przyznać, że wszystkie te tajemnicze projekty brzmią nieco skomplikowanie, ale plan jest bez wątpienia ambitny. Wygląda na to, że gracze będą mieli pełne ręce roboty przed premierą Destiny 3, o ile oczywiście w ogóle się jej doczekają.

Zobacz także