Bungie prezentuje nowe atrakcje poboczne w Destiny 2
Jest też trailer.
Studio Bungie zamierza przerwać monotonię grindu w Destiny 2 za pomocą dwóch nowych atrakcji pobocznych - ujawniono detale i trailer na temat szykowanych treści.
W pierwszej odsłonie serii oferta była pod tym względem mocno ograniczona - Patrole, wydarzenia publiczne, może kilka Ghostów do znalezienia. W drugiej części deweloperzy stawiają na większą różnorodność.
Dwie kluczowe nowości to Przygody (Adventures) oraz Zagubione Sektory (Lost Sectors). Te pierwsze przypominają nieco Patrole - są rozsiane po mapie, a po aktywowaniu scenariusza nasz Ghost określa stojące przed graczem wyzwanie.
Zakres wykonywanych czynności jest już jednak dużo bardziej rozbudowany, a kolejne atrakcje pojawiają się wraz ze zbliżaniem się do finału, więc całość przypomina nieco standardowe misje fabularne.
Przygody zabierają Strażników w przeróżne zakamarki map, a przy okazji poznajemy kolejne szczegóły na temat uniwersum - coś, czego brakowało w pierwszym Destiny.
Zagubione Sektory to sekrety rozsiane na mapie, przeznaczone dla bardziej spostrzegawczych graczy. To pomniejsze „podziemia”, składające się ze standardowych przeciwników, zakończone bossem - wyrzucającym oczywiście mniej lub bardziej cenny ekwipunek.
Lost Sectors nie są więc rozbudowane tak jak Przygody, choć twórcy zapewniają, że niektóre z nich trudno będzie odszukać. Bungie zakłada chyba, że nie istnieje internet i poradniki.
Deweloperzy przygotowali także nowy trailer, prezentujący Europejską Martwą Strefę (European Dead Zone). Jest też Devrim Kay, czyli pierwsza w historii serii postać niezależna umieszczona w świecie gry, poza jednym ze społecznościowych hubów.
Materiał koncentruje się właśnie na dwóch opisanych wyżej atrakcjach pobocznych:
Destiny 2 ukaże się 8 września. Gra trafi na PlayStation 4 i Xbox One. Nieco później - 24 października - tytuł zostanie wprowadzony także na PC. To o tyle ważne, że pierwsza część nie była dostępna na komputerach. Twórcy nie przygotowują wersji na PS3 i X360.