Bungie prosi o opinie na temat trybu rywalizacji Iron Banner w Destiny
Część graczy liczyła na coś innego.
Studio Bungie prosi graczy o opinie na temat trybu sieciowej rywalizacji Iron Banner w Destiny, po informacjach od użytkowników, którzy spodziewali się innego typu rozgrywki.
W odróżnieniu od pozostałych opcji w Crucible - gdzie szanse są wyrównane - Iron Banner uwzględnia statystyki ataku i obrony postaci. Gracze z lepszym wyposażeniem powinni teoretycznie zadawać więcej obrażeń, samemu będą bardziej odpornym na ataki.
Część grających uważa jednak, że tryb nie działa tak, jak powinien. Poniższy materiał wideo pokazuje, jak postać na 4 poziomie doświadczenia, wyposażona w startowy model karabinu, radzi sobie bez większych problemów z dużo bardziej rozwiniętymi bohaterami.
Okazuje się, że statystyki broni i pancerza mają mniejsze znaczenie, niż można było oczekiwać. Słabsze modele rzeczywiście zadają mniej obrażeń niż odpowiedniki z wyższych poziomów, ale gracze mogli spodziewać się większych różnic.
Iron Banner opublikowano we wtorek, a tryb pozostanie aktywny do 14 października. „Czy wykryliście przewagę dzięki potężniejszej broni?” - pyta teraz David Dague z Bungie. „Czy wrażenia były inne niż standardowe tryby Crucible?”
Tymczasem nowa opcja zabawy ma jeszcze jeden problem. Podczas rozgrywki możemy zdobyć punkty reputacji dla tytułowej frakcji, ale otrzymuje je tylko zwycięski zespół. Doprowadziło to do sytuacji, gdzie reprezentanci przegrywającej drużyny opuszczają mecz jeszcze przed jego zakończeniem.
Ponieważ takie zachowanie nie jest w żaden sposób karane, jest wykorzystywane nagminnie. Dague przyznaje, że studio zdaje sobie z tego sprawę.
„Wiem, że gracze wychodzą z meczów, jeśli widzą, że nie mogą wygrać. Jestem bardziej zainteresowany waszymi spostrzeżeniami na temat przewagi potężniejszych postaci. Pomóżcie mi pomóc!”