Butcher - polski, platformowy Doom z datą premiery
Z aprobatą samego Romero.
Przedstawiciele polskiego studia Transhuman Design potwierdzili, że brutalna platformówka Butcher zadebiutuje już w najbliższą środę, 5 października.
W nowym projekcie deweloperzy chcą sprawdzić, jak wyglądałby klasyczny Doom przeniesiony w dwa wymiary. Platformy docelowe to PC (Windows, Mac, Linux).
Nie zabraknie dynamicznego strzelania - do wszystkiego, co się porusza. Akcję obserwujemy z boku, skacząc z platformy na platformę. Głównym bohaterem jest cyborg zaprojektowany w celu wyeliminowania resztek ludzkości.
Wersję demonstracyjną polskiej produkcji pobrać można na oficjalnej stronie.
Dostępny arsenał obejmuje szereg klasycznego wyposażenia, takiego jak piła motorowa, strzelba czy granatnik. Zwiedzimy i zalejemy krwią (do czterech milionów pikseli na poziom) podziemne kryjówki, postapokaliptyczne miasta czy dżungle.
Ważne będzie też korzystanie ze środowiska: ostrzy, haków, dołów z lawą czy dzikich zwierząt, wszystko do brutalnego rozprawiania się z przeciwnikami. Łącznie przejdziemy ponad 20 poziomów.
Projekt wydaje się aprobować sam John Romero, legendarny projektant Wolfenstein 3D, Doom czy Quake. „HARDCORE” - napisał na Twitterze.