Skip to main content

Byli pracownicy CD Projektu tworzą izometryczną grę RPG - Seven

Z otwartym światem.

Fool's Theory - nowe studio założone przez weteranów z CD Projekt Red - ujawniło swój debiutancki projekt, zatytułowany Seven. Jak opisują sami twórcy, mamy do czynienia z „inspirowanym Thiefem, izometrycznym tytułem RPG w trzech wymiarach”.

Grafika koncepcyjna

Wcielamy się w samotnego wędrowca, przemierzającego tereny imperium Vetrall. Miejscem akcji jest postapokaliptyczne uniwersum, w którym resztki ludzkości cofnęły się do czasów średniowiecza, choć przy obecności zapomnianej, zaawansowanej technologii.

Innowacją w mechanice rozgrywki jest umiejętność parkouru - nasz bohater bez większych problemów pokona nawet spore przeszkody.

Deweloperzy zapewniają też, że - wzorem Wiedźmina 3 - nie zabraknie trudnych wyborów moralnych i ich konsekwencji.

Twórcy bazują na silniku Unreal Engine 4. Platforma docelowa to komputery PC. Nie podano daty premiery.

Fool's Theory zostało założone przez Jakuba Rokosza, który pracował między innymi nad dwiema ostatnimi odsłonami serii Wiedźmin - pełnił rolę starszego projektanta misji.

Inni byli pracownicy CD Projekt Red wchodzący w skład studia to Karolina Kuzia - także odpowiedzialna za projektowanie zadań w Wiedźminie 2 i Dzikim Gonie - oraz Bartosz Bigaj (programista rozgrywki w Wiedźminie 3) i Rafał Jarczewski (programista rozgrywki w Dzikim Gonie).

Grafika koncepcyjna

Krótka przerwa? Zobacz także:

Zobacz także