Skip to main content

Byli pracownicy Maxis zakładają własne studio

Jellygrade celuje w platformy mobilne.

Grupa kluczowych pracowników Maxis opuściła firmę odpowiedzialną za serię The Sims i SimCity, by założyć własne, niezależne studio, tworzące na platformy mobilne.

Jellygrade uformował Ocean Quigley - były dyrektor kreatywny Maxis, Andrew Willmott - do niedawna główny inżynier firmy i Dan Moskowitz, który odpowiadał za mechanikę rozgrywki.

Quigley poinformował na Twitterze, że trio pracuje już nad pierwszą grą, opowiadającą o początkach świata.

„Pracujemy nad symulacją o początkach życia: o lawie, wodzie, kamieniach i powstaniu stworzeń pierwotnych.”

Studio tworzy nowy silnik z myślą o tabletach, ale Quigley dodał, że Jellygrade ma nadzieję pojawić się także na PC.

Poniżej pierwsza grafika koncepcyjna z nowej gry. Więcej obrazków można znaleźć na oficjalnej stronie studia.

Zobacz także