Byli pracownicy Maxis zakładają własne studio
Jellygrade celuje w platformy mobilne.
Grupa kluczowych pracowników Maxis opuściła firmę odpowiedzialną za serię The Sims i SimCity, by założyć własne, niezależne studio, tworzące na platformy mobilne.
Jellygrade uformował Ocean Quigley - były dyrektor kreatywny Maxis, Andrew Willmott - do niedawna główny inżynier firmy i Dan Moskowitz, który odpowiadał za mechanikę rozgrywki.
Quigley poinformował na Twitterze, że trio pracuje już nad pierwszą grą, opowiadającą o początkach świata.
„Pracujemy nad symulacją o początkach życia: o lawie, wodzie, kamieniach i powstaniu stworzeń pierwotnych.”
Studio tworzy nowy silnik z myślą o tabletach, ale Quigley dodał, że Jellygrade ma nadzieję pojawić się także na PC.
Poniżej pierwsza grafika koncepcyjna z nowej gry. Więcej obrazków można znaleźć na oficjalnej stronie studia.