Byli twórcy Dead Island 2 zakładają nowe studio i szykują prototypy
Wydali też grę o mamutach.
Trójka byłych pracowników studia Yager, odpowiedzialna za Spec Ops: The Line czy - ostatnio - Dead Island 2, postanowiła założyć własną firmę, nazwaną InBetweenGames.
Deweloperzy nie marnują czasu i wydali już swój pierwszy tytuł, do sprawdzenia za darmo na iOS, Androidzie i przez przeglądarkę internetową - The Mammoth: A Cave Painting.
Wcielamy się w tytułowego mamuta, a oprawa graficzny stylizowana jest na skalne malowidła, stworzone przez ludzi pierwotnych tysiące lat temu.
Obecnie niezależne firma z Berlina opracowuje kolejne koncepty, planując pierwszą większą produkcję, z datą premiery ustaloną wstępnie na jesień przyszłego roku.
„Nie robimy oprawy stylizowanej na piksele ani logicznej platformówki” - dodają przedstawiciele studia na oficjalnej stronie, skreślając dwa popularne trendy wśród gier indie.
„Robimy to po kasowaniu kolejnych projektów przez... ostatnie cztery lata? Choć mamy w dorobku Spec Ops: The Line to nadal czujemy, że mamy coś do udowodnienia” - czytamy dalej.
„Chcemy tworzyć gry, po to tu jesteśmy. W sferze AAA ostatnio za bardzo to nie wychodziło. Dlatego też próbujemy tego niezależnego podejścia i nie obawiamy się wyzwań.”
Masz wolną chwilkę? Zobacz także: