Call of Duty łączy siły ze Squid Game. Wielki crossover pozwala zagrać w „czerwone, zielone”
I wcielić się w postaci z serialu.
Call of Duty wsiada do hype trainu, który wygenerował drugi sezon hitowego serialu Squid Game. Już dziś, 3 stycznia (o godz. 19:00), w Black Ops 6 i Warzone rusza crossover z produkcją Netflixa. Twórcy przygotowali nie tylko przedmioty kosmetyczne wzorowane na zamaskowanych strażnikach i uczestnikach gier, ale też nowe tryby zabawy. Wydarzenie potrwa do 24 stycznia.
Przede wszystkim w grze rusza nowy karnet bojowy z darmowymi i płatnymi nagrodami - żeby odblokować te drugie, należy wydać 1100 COD Points, czyli 10 dolarów. Co jednak ciekawe, nie wydając ani grosza będziemy mieli okazję zdobyć aż dwa skiny. Ostateczną nagrodą w płatnym karnecie jest skórka zmaskowanego Front Mana, lidera stojącego za całą operacją ukazaną w serialu.
W kontekście nowych trybów gry, najciekawsze jest ikoniczne dla serialu „czerwone światło, zielone światło”, czyli mordercza wesja „Raz, dwa, trzy, Baba Jaga patrzy”. Activision wprowadziło jednak do zabawy nowe zasady: w pierwszej rundzie zawodnicy nie mogą się atakować, ale w drugiej i trzeciej z ziemi można podnieść broń białą i eliminować rywali. Oczywiście w porę trzeba przestać się ruszać, bo wielka lalka patrzy.
Jest też tryb nawiązujący do rewolwera załadowanego zgodnie z zasadami rosyjskiej ruletki - każdy celny strzał natychmiast zabija przeciwników, ale z każdym wystrzelonym pociskiem rośnie szansa, że broń wybuchnie graczowi w dłoniach. Pozostałe tryby są już mniej ekscytujące: to tradycyjne rozgrywki w stylu deathmatchów, ale z lekkim twistem inspirowanym Squid Game. Więcej szczegółów na oficjalnym blogu.
W sklepie w grze pojawią się też nowe pakiety z operatorami: zamaskowanymi żołnierzami, VIP-ami w złotych maskach, a nawet... samą Young-Hee. Tak, można biegać po mapach jako mordercza lalka z „czerwone, zielone”.
Crossover ze Squid Game to prawdopodobnie bardzo opłacalny ruch ze strony Activision. Drugi sezon serialu bije kolejne rekordy, w kwestii wyświetleń pokonując nawet dotychczasowego lidera, czyli Wednesday.