Skip to main content

Call of Duty: Black Ops 3 - Misja 5: Hipocentrum

Szukamy źródła sygnału i sprawdzamy system serwera.

I tym razem misję wykonujesz razem z Hendricksem. Musisz udać się do budynku Coalscene, który jest powiązany z ostatnią misją byłych sojuszników.

Wejdź do budynku Coalescene

Po zejściu na dół okazuje się, że pozorny spokój jest pułapką. Przeciwnicy z krzykiem rzucą się na bohatera. Gdy dojdzie do walki, staraj się zabić ich jak najwięcej nie przesuwając się za bardzo w stronę budynku.

Po pójściu do przodu uruchomi się APS, system obronny, który dotychczas pozostawał uśpiony. Aby go pokonać, musisz koniecznie znaleźć jedno z RPG znajdujących się na tym terenie.

APS jest ogromnym robotem, którego pancerz jest zbyt gruby, abyś mógł przebić się przez niego w standardowy sposób

Ostrzeliwuj miejsce, do którego przyczepione są nogi robota, aby na chwilę zniszczyć jego tarczę ochronną. Wykorzystaj jego bezbronność, aby dobrze wycelować z XM-53 i wystrzel rakietę prosto w niego. Potwórz czynność dwa lub trzy razy, a APS zostanie zniszczony.

Zhakuj drzwi do budynku, aby je otworzyć. Po wejściu do środka, otrzymasz nowy cel do wykonania.

Odszukaj źródło sygnału

Zhakuj tablet

Po wejściu do budynku i zejściu schodami na dół rusz korytarzem w prawo. W pokoju pełnym martwych ciał znajdziesz tablet, źródło PEM. Zhakuj go w celu pozyskania informacji co zaszło w tym pomieszczeniu.

Razem z Hendricksem zejdź na sam dół, skacząc z jednego zniszczonego poziomu na kolejny. Na jednym z poziomów natraficie na oddział Nieśmiertelnych, któremu przewodzi Warlord. Możesz wykorzystać przeciwko niemu wcześniej zdobyte RPG.

Udaj się do rdzenia

Schodź coraz niżej, uważając na walące się ścieżki i spadające kamienie. Po dotarciu na sam dół zostaniecie zaatakowani przez armię robotów, które zachowują się w nietypowy sposób. Zacznij od zestrzelenia tych stojących wyżej, ponieważ są one wyposażone w rakietnice.

Po walce dowódca skoczy jeszcze niżej przez dziurę w ziemi. Podążaj za nim. Pamiętaj, aby włączyć tryb UW, pomagający widzieć w ciemności. Po dotarciu na sam dół będziesz mógł go wyłączyć.

Udaj się do źródła sygnału

Idź przed siebie, zwiedzając opuszczone pomieszczenia. W pewnym momencie wszędzie porozwalane roboty zaczną nagle ożywać. Najlepszym pomysłem jest atakowanie ich z pomocą ataków wręcz, ponieważ nie są one uzbrojone, a w ten sposób każdego robota można zabić jednym uderzeniem.

Na końcu wszystkich pomieszczeń znajdziesz zamknięte drzwi. Zhakowanie panelu obok nich skutkować będzie rozpoczęciem krótkiej cutscenki.

Sprawdź system serwera

Udaj się do serwerowni

Wejdź w korytarz, do którego drzwi przed chwilą się otworzyły. Na jego końcu znajduje się zalane pomieszczenie. Z powodu zakłóceń elektromagnetycznych, większość nakładek HUD zostanie wyłączona.

Pod wodą są schowane roboty. Nie musisz się bać, że prąd ze zwarć rozejdzie się po wodzie, jednak musisz uważać, aby nie dać się im bezpośrednio trafić. Zależnie od poziomu trudności, potrafią one zabić tylko w około dwóch ciosach.

Te roboty są silniejsze od poprzednich, do tego bardzo ciężko je namierzyć, ale tak jak i poprzednie reagują na ruch. Poruszaj się powoli i nasłuchuj, aby wiedzieć gdzie i kiedy wyłoni się nowy robot.

Po przejściu przez pokój podążaj dalej korytarzem. Dotrzesz do pomieszczenia pełnego robotów. Uważaj, ponieważ mniej więcej w połowie duża część robotów przebudzi się i ruszy w twoją stronę.

Dalej pójdzie gładko. Na końcu kolejnego korytarza znajduje się winda. Gdy do niej wejdziesz, ona sama się uaktywni.

Odłącz Diaza od systemu serwera

Podczas jazdy windą odezwie się do gracza Diaz, jeden z osób uznanych za zdrajców. Dowiesz się, że podłączył się on do serwera, aby kontrolować wszystkie roboty w budynku, podczas gdy udostępnia wykradzione dane.

Odłączenie Diaza od rdzenia bez uszkadzania obydwu jest już niemożliwe

Po zjeździe na dół zobaczysz rdzeń serwera, ochraniany przez sporą grupę robotów. Aby wygrać tę walkę, będziesz musiał zsynchronizować się z Kane. Gdy ona otworzy jedną z osłon, musisz w nią strzelać tak długo, aż nie wywołasz wybuchu.

Następnie wbiegnij prosto w rdzeń od strony systemu chłodzenia, który właśnie uszkodziłeś. Podczas krótkiej animacji bohater sam wrzuci granat gdzie trzeba. Taką akcję będzie trzeba wykonać kilkukrotnie.

Nie ma sensu zajmować się robotami dopóki ci nie zagrażają, ponieważ ci ciągle będą uzupełniać swoje siły. Po wykonaniu dwóch takich akcji, roboty zmienią cel i rzucą się na Hendricksa. Musisz osłaniać go, zanim Kane zdoła opuścić kolejną osłonę.

Gdy tylko trzeci raz wrzucisz granat do systemu chłodzenia, rozpocznie się cutscenka. Czyny Nieśmiertelnych zmuszają bohatera do ucieczki z budynku. Aby przeżyć, ciągle biegnij przed siebie, nie przestając strzelać w coraz to nowych wrogów.

Na końcu korytarza dotrzecie do zamkniętych drzwi. Podczas gdy Hendricks zajmie się ich otwieraniem, musisz osłaniać go przed kolejnymi falami wrogów. Gdy tylko brama się otworzy, wszystkie pomieszczenia zostaną zalane wodą.

Aby przeżyć, podążaj za Hendricksem. Po otwarciu kolejnych drzwi porwie was prąd. Po odzyskaniu kontroli, płyń w górę, starając się omijać bomby o kształcie kuli. Te, których nie możesz ominąć, zestrzel z dowolnej broni.

Po dotarciu na powierzchnię obejrzysz krótką cutscenkę, a misja zostanie ukończona.

Następnie: Call of Duty: Black Ops 3 - Misja 6: Zemsta

Powrót do spisu treści: Call of Duty: Black Ops 3 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i przewodnik dla gry sieciowej

Zobacz także