Call of Duty Black Ops 6 - Lęk separacyjny
Przedostatnia misja w grze.
Przed nami dwie ostatnie misje w grze Call of Duty Black Ops 6. Drużyna Woodsa wreszcie pojmała Harrow, jednak ich lokacja została ujawniona siłom Panteonu. Naszym celem będzie odpierać ataki wrogich wojsk, podczas gdy Marshall przy użyciu silnego narkotyku stara się wydobyć z kobiety informację o lokalizacji Kołyski.
Na tej stronie:
- Ostrzeżenie - punkt bez odwrotu
- Ujawnij plany Panteonu
- Ukończ poszukiwanie łupów
- Włącz zasilanie generatorów
Ostrzeżenie - punkt bez odwrotu
Misję rozpoczniemy w naszej kryjówce, zwanej Wieżą. Warto zauważyć, że jest to ostatni moment na eksplorację lokacji, gdyż po rozpoczęciu misji z tablicy śledztwa nie będzie już takiej możliwości. Dlatego więc, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, zalecamy odbycie wszystkich rozmów z pozostałymi towarzyszami, wykonanie zagadki z pianinem, zagadki z boilerem w piwnicy oraz zagadki z sejfem, a potem wykupienie ulepszeń.
Ujawnij plany Panteonu
Po obejrzeniu początkowej cutscenki znajdziemy się w halucynacji Harrow. Początkowo biegniemy przed siebie w stronę domu widocznego w oddali. Docieramy do dziewczynki i rozmawiamy z nią. Zostaniemy przeniesieni do wspomnienia, w którym na razie musimy jedynie podejść do drzwi i otworzyć je. Oglądamy kolejną scenkę, po której kładziemy się na ziemię i chowamy pod łóżko. Wrócimy do zniszczonego pokoju, gdzie badamy lustro.
Ukończ poszukiwanie łupów
Pojawimy się w Workucie, gdzie odczytamy z kartki zagadkę. Teraz będziemy musieli udać się w trzy nieodległe punkty na mapie, gdzie czekają na nas dodatkowe zagadki. Najbliżej znajdziemy tę, oznaczoną opisem Spotkanie przy herbatce. Na dachu pobliskiego budynku znajdziemy cztery zabawki i wiadomość, aby wynik pomnożyć przez dwa: czyli wynik wynosi 8.
Dalej w magazynie znajdziemy część zagadki opisaną jako „skautki”. Badamy szafkę z nagrodami: zagadka mówi nam, aby policzyć trofea i odznaki, a następnie odjąć liczbę odznak od liczby trofeów. Pucharów naliczymy 6, a odznak 5, czyli wynik działania wynosi 1.
Ostatnia lokacja pokaże nam szkolną ławkę z kilkoma sprawdzianami i wiadomością, aby zawsze wybierać najwyższy wynik. Na testach znajdziemy kolejno wyniki 5, 9 oraz 8. Zgodnie z wiadomością, zapamiętujemy liczbę 9. Teraz wracamy do skrzyni i wpisujemy uzyskany kod zgodnie z kolejnością zagadek na pierwszej karteczce: 9, 1, 8. Skrzynia otworzy się, a my zdobędziemy pierwszy fragment lustra. Wrócimy do pokoju. Otwieramy drzwi i oglądamy kolejną scenkę.
Włącz zasilanie generatorów
Pojawimy się w ciemnym pomieszczeniu. Uruchamiamy latarkę i przechodzimy przez furtkę. Wchodzimy po rusztowaniu, ale spadniemy na dół. Wciskamy czerwony przycisk na środku, a Jane zauważy, że trzeba uruchomić cztery generatory w pobliżu. Jest to bardzo prosta sekcja imitująca horror - musimy podążać za rozciągniętymi po ziemi kablami i uruchomić cztery wspomniane generatory.
Jedyny problem jest taki, że po uruchomieniu każdego zostaniemy zaatakowani przez niewielkie grupy „zombie” - nie powinny one jednak stanowić większego zagrożenia. Warto jednak rozglądać się za skrzynkami z amunicją, porozstawianymi dookoła. Po włączeniu wszystkich wracamy do windy i aktywujemy przycisk.
Wchodzimy po drabinie i przechodzimy z niej na rusztowanie. Chwytamy kolejny fragment lustra. Po obejrzeniu kolejnej scenki zostaniemy przeniesieni do rzeczywistości, a misja teoretycznie się zakończy, ale natychmiast rozpoczniemy prawdziwe ostatnie zadanie w grze: Szach-mat.
Następnie: Call of Duty Black Ops 6 - Szach-mat
Spis treści: Call of Duty Black Ops 6 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Call of Duty Black Ops 6 - Po cichu