Skip to main content

Call of Duty Black Ops 6 - Poszukiwany

Zdobywamy skan siatkówki senatora i ratujemy Adlera.

W trakcie misji Poszukiwany w grze Call of Duty Black Ops 6 grupa Woodsa przenika na galę poparcia kandydata na prezydenta. Naszym celem będzie zdobycie skanu oka pewnego senatora, a następnie użycie go do dostania się do tajnego więzienia CIA w podziemiach budynku, aby odbić Adlera. Co ciekawe, skan tęczówki możemy zdobyć na kilka sposobów.


Na tej stronie:


Początek misji i sposoby na zdobycie skanu siatkówki Senatora

Zaczynamy przed budynkiem. Początkowo idziemy prosto i wchodzimy przez główne drzwi. Poddajemy się rewizji i wchodzimy na salę. Wewnątrz zaczepi nas Harrow i obejrzymy krótką scenkę. Po jej zakończeniu odnajdujemy stolik nr 14 i dosiadamy się do Sev. Wyciągamy aparat i robimy zdjęcie ludzi na scenie.

Kobieta da nam mapę obszaru, na której zaznaczone są trzy sposoby dostania się do senatora. Poniżej wyjaśnimy sposoby na ukończenie wszystkich trzech opcji, a wybrana opcja nie ma większego wpływu na dalszy przebieg misji. Wszystkie są na swój sposób ciekawe, a najłatwiejsza wydaje się być ta z żoną senatora. Żeby dodatkowo zaliczyć specjalne wyzwanie tej misji, musimy zrealizować wszystkie trzy scenariusze. Nie da się tego zrobić za jednym zamachem - każdorazowo po zdobyciu skanu oka musimy zrestartować misję całkowicie, aby zrealizować kolejny sposób.


Opcja Potajemny Romans, żona senatora

Jeśli zdecydowaliśmy się dotrzeć do senatora poprzez jego żonę, to po wypytaniu Sev o wszystko kierujemy się do baru, gdzie rozmawiamy z panią senatorową. Najpierw wybieramy opcję dialogową komplementującą wygląd kobiety, a potem o napięciach między nią a mężem.

Kobieta zgadza się nam pomóc. Udajemy się za znacznikiem do sali aukcyjnej i rozmawiamy z Sevati. Teraz celujemy aparatem w asystentkę senatora i jej wspólnika. Ustawiamy zbliżenie tak, aby znacznik sygnału znajdywał się w zielonej strefie. Śledzeni będą poruszać się po sali, dlatego musimy ich śledzić naszym obiektywem, regulując zbliżenie.

Wychodzimy z sali aukcyjnej i śledzimy wspólnika asystentki. Kierujemy się w stronę baru - mężczyzna pali papierosa w pobliżu wejścia do sali, a my natomiast musimy, uważając na strażników, szybko wślizgnąć się za bar, przechodząc za złotymi zasłonami. Po cichu eliminujemy ochroniarza, aby nam nie przeszkadzał.

Kucamy i zakradamy się za plecy mężczyzny. Kiedy nikt nie będzie patrzył, przytrzymujemy klawisz akcji, aby ukraść mu bilet parkingowy. Teraz wracamy na główną salę tę samą drogą, którą przyszliśmy. Wychodzimy z budynku i rozmawiamy z parkingowym który da nam klucz do poszukiwanego pojazdu. Wciskamy podany na ekranie przycisk, aby aktywować klakson i łatwiej zlokalizować auto.

Podchodzimy do bagażnika i otwieramy go. Uruchomi się scenka zręcznościowa, podczas której będziemy musieli szybko wcisnąć wyświetlone na ekranie klawisze, aby znokautować przeciwnika. Zaraz potem na parkingu pojawią się agenci CIA. Chowamy się między autami i przemykamy z powrotem do wnętrza budynku.

Wracamy do pani McKenna i rozmawiamy z nią. Informujemy ją, że asystentka zamierza zaszantażować senatora, a następnie, że chcemy tylko zdjęcie mężczyzny. Wracamy na salę aukcyjną i rozmawiamy z asystentką senatora. Nie ważne, jakie opcje dialogowe wybierzemy - po chwili pojawi się pani senatorowa wraz z ochroną i wyprowadzą kobietę. Rozmawiamy z kobietą i oddajemy jej nagrania.

Wkrótce dołączy do nas także sam senator - oglądamy krótką scenkę, po czym robimy mu zdjęcie, wykonując bardzo mocne przybliżenie na oczy. Kiedy Felix poinformuje nas przez radio, że fotografia jest wystarczająca, to wracamy do części dla gości i za znacznikiem przekradamy się do wejścia na dach, gdzie będziemy mogli kontynuować misję.


Opcja Najwyższa oferta, dyskietka w zegarze

Po wypytaniu Sev o wszystkie szczegóły podchodzimy do mężczyzny stojącego pod sceną. W pierwszej opcji dialogowej przedstawiamy się jako reporter, a następnie, że potrzebujemy akredytacji. Gangster przejrzy naszą przykrywkę, ale zaproponuje układ - musimy zdobyć pewien przedmiot w zamian za zdjęcie senatora.

Podchodzimy do sceny i kiedy droga będzie wolna, wślizgujemy się za żółtą kotarę, a następnie przechodzimy na zaplecze. Pozbywamy się ochroniarza i hakujemy komputer. W górnym rogu ekranu zobaczymy ciąg cyfr stanowiący hasło, a na dole tabelę z cyframi i odpowiadającymi im litarmi. Teraz musimy po prostu według klucza przepisać hasło w formacie cyfrowym na słowne. Opcją dialogową informujemy Felixa, że senator licytował pewien stary zegar. Wychodzimy z zaplecza tą samą drogą, którą przyszliśmy, a następnie udajemy się na salę aukcyjną.

Zegar znajdziemy na samym końcu wystawy. Po jego obejrzeniu wracamy się na początek sali i przechodzimy po kryjomu za parawan. Chowając się za kotarami, unikamy patrolującego teren strażnika i przechodzimy w pobliże zegara. Podchodzimy do urządzenia i wchodzimy z nim w interakcję. Podświetlamy klawisze latarką ultrafioletową, aby znaleźć te ostatnio wciskane, po czym próbujemy wszystkich kombinacji, aż złamiemy generowany losowo szyfr. Przekazujemy Felixowi, że znaleźliśmy dyskietkę.

Teraz wracamy do części dla gości tą samą drogą, którą przyszliśmy, i oddajemy dyskietkę gangsterowi, który nadal znajduje się pod sceną. Rozmawiamy z nim jeszcze, po czym ten skieruje nas na miejsce spotkania. W międzyczasie na salę wejdą agenci CIA. Nie musimy się jednak ich obawiać, jeśli szybko udamy się tam, gdzie kieruje nas znacznik. Przechodzimy za kotarę w rogu sali i kiedy droga będzie wolna, skręcamy na zamkniętą część budynku.

Przekradamy się za meblami i innymi przedmiotami, unikając wykrycia przez ochroniarzy. Nie należy się spieszyć - musimy dobrze poznać ich trasy patrolowe i przemykać od osłony do osłony, kiedy będzie na to najlepszy moment. Na koniec docieramy do baru Constitution w samym rogu obszaru. Wchodzimy na zaplecze i robimy zdjęcie senatora, kiedy będą go przytrzymywali gangsterzy. Musimy zrobić dobre zbliżenie na oczy - Felix powie nam, kiedy wykonamy odpowiednią fotografię.

Po wykonaniu zdjęcia musimy udać się do wejścia na dach, gdzie będziemy mogli kontynuować misję. W wypadku wybrania tego rozwiązania, wejście na dach znajduje się w korytarzu zaraz obok.


Opcja Tajemniczy mężczyzna, list w płaszczu, Lee Grisham

Po wypytaniu Sev o wszystkie szczegóły udajemy się w stronę wejścia do szatni. Kiedy droga będzie czysta, wchodzimy na zaplecze przez żółtą kotarę. Docieramy do szatni i czekamy, aż Sevati odwróci uwagę szatniarki. Kiedy się zbliżymy, w ramach oskryptowanego zdarzenia jeden z gości gali rozproszy pracownicę, a ta się na chwilę obróci. Musimy się wówczas schować za wieszakiem po prawej. Po opanowaniu sytuacji skręcamy w lewo i wchodzimy głębiej między ubrania. Nie ma co badać wszystkich płaszczy po drodze - ten należący do senatora znajdziemy praktycznie w samej głębi szatni. Po zdobyciu kartki po cichu wychodzimy tą samą drogą, którą tu dotarliśmy.

Udajemy się na parkiet i robimy zdjęcie mężczyzny w białej marynarce i różnokolorowych okularach. Musimy jednak uchwycić jego twarz i wspomniane okulary, aby Felix potwierdził, że to faktycznie nasz cel. Po wykonaniu zdjęcia wracamy pod scenę i gdy droga będzie wolna, wchodzimy za kotarę, a następnie skręcamy w prawo na zaplecze.

Pozbywamy się ochroniarza i kiedy z drugiej strony też będzie czysto, wychodzimy. Szybko skręcamy w drzwi po lewej i podążamy prosto korytarzem. Przechodzimy przez podwójne drzwi i zakradamy się do rozmawiającego przez telefon mężczyzny. Próbujemy go wyeliminować i w trakcie szarpaniny musimy wcisnąć podane na ekranie klawisze, aby uniknąć zastrzelenia.

Podnosimy leżący na ziemi pager i wybierając opcję dialogową, podajemy treść wiadomości Felixowi. Wymykamy się z powrotem na teren dla gości gali tą samą drogą, którą przyszliśmy. Kierujemy się za znacznikiem w stronę miejsca spotkania. W międzyczasie na salę wejdą agenci CIA. Jeśli nie będziemy niepotrzebnie się kręcić po sali i szybko udamy się do celu, to nie musimy się ich obawiać. Idziemy w róg sali i przechodzimy za kotarę. Kiedy droga będzie wolna, szybko wychodzimy z drugiej strony i przechodzimy przez drzwi po prawej.

Idziemy do końca korytarza i za znacznikiem podążamy do drzwi. Przechodzimy przez nie, a potem przez kolejne. Po przejściu przez ostatnie drzwi ochroniarze senatora nas obezwładnią. Nie ważne, jakie opcje dialogowe wybierzemy - scenka zawsze skończy się szarpaniną. W jej trakcie musimy wciskać wyświetlone na ekranie klawisze, aby kontrować ciosy ochroniarzy. Na koniec scenki nasza postać automatycznie znokautuje McKennę, któremu będziemy mogli na spokojnie zrobić zdjęcie. Należy zrobić zbliżenie na oczy - Felix potwierdzi, kiedy fotografia będzie wykonana odpowiednio.

Teraz wracamy do części dla gości i za znacznikiem przekradamy się do wejścia na dach, gdzie będziemy mogli kontynuować misję.


Wejdź do tajnej bazy

Po zrobieniu zdjęcia odnajdujemy wejście na dach i wchodzimy po schodach na górę. Wychodzimy na zewnątrz i wspinamy się po drabinie. Będąc na dachu, skradamy się i schodzimy po schodkach w dół. Czekamy, aż droga będzie wolna i wchodzimy pod metalowy podest. Przechodzimy do końca i wychodzimy z drugiej strony.

Trzymając się blisko siatki, skręcamy w prawo, a potem dochodzimy do drzwi na końcu. Tam wchodzimy w interakcję z małymi drzwiczkami do szybu windy i oglądamy scenkę. Następnie wchodzimy w interakcję z torbą, którą Sev położy na środku. Następnie wchodzimy za Marshallem do szybu windy i używamy liny, aby zjechać na dół. Teraz przez dłuższy czas podążamy za towarzyszem, aż dotrzemy do wielkich drzwi - tutaj wchodzimy w interakcję ze skanerem.

Teraz czeka nas dość prosta i liniowa sekwencja akcji - podążając za znacznikiem przebijamy się przez kolejne pomieszczenia, eliminując lub unikając wrogów. Po dotarciu do dużej sali musimy przebić się do wyjścia na końcu - przejście znajduje się pod wielką amerykańską flagą. Dotrzemy do Marshalla siłującego się z drzwiami. Obracamy się w lewo i otwieramy zamek kodowy drzwi na zaplecze. Odnajdujemy drabinę i wchodzimy na górę. Idziemy prosto, aż znajdziemy dziurę w kasetonach, przez którą zeskakujemy na dół.

Przebijamy się dalej, a wkrótce dołączy do nas Marshall. Podążamy dalej za towarzyszem, aż dotrzemy do kolejnych zamkniętych drzwi. Po krótkiej sekwencji zostaniemy przełączeni na zdalnie sterowany samochodzik. Jedziemy do końca szybu, aż trafimy do archiwum. Uważając na strażnika, przejeżdżamy pod wózkiem między regałami. Teraz możemy przejechać przez uchylone drzwi prosto w stronę celu albo szybem wentylacyjnym wybrać drogę dookoła.

Naszym celem jest dotarcie do podświetlonej na czerwono tablicy rozdzielczej na przeciwnym końcu sali. Podjeżdżamy do niej i detonujemy ładunek na samochodziku. To otworzy drzwi, którymi Case i Marshall wejdą do środka. Podchodzimy do celi na środku, otwieramy drzwi i ratujemy Adlera.


Ucieknij z tajnej bazy

Podążamy za dwójką kompanów w górę kompleksu, walcząc po drodze z przeciwnikami. Uważamy na elektryczne miny porozkładane na podłodze - warto je najpierw zniszczyć strzałami z broni. Kiedy dotrzemy do sekcji, w której będziemy ostrzeliwani z balkonu, to najlepszą drogą będzie próba oflankowania przeciwników przez biuro po prawej. Przebijamy się dalej.

Wyjście zablokuje nam opancerzony wróg. Jeśli znaleźliśmy po drodze karabin maszynowy z dużym zapasem amunicji - np. XMG - to warto go teraz wyposażyć. Chowamy się za ścianą i w przerwach między seriami z miniguna wroga staramy się mu strzelać w hełm. Jeśli posiadamy wspomniany już karabin maszynowy, to może nam się uda zbić cały pasek zdrowia wroga jedną długą serią.

Tak czy siak, po pokonaniu minibossa podążamy dalej do szybu windy. Wchodzimy na górę i przyczepiamy się do liny. Oglądamy scenkę, po której podążamy za Marshallem i Adlerem. W korytarzu uważamy na wypuszczane w naszą stronę samochodziki z bombami. Niszczymy je strzałami z broni, a za zakrętem zabijamy wroga, który je wypuszcza (on też ma nieco pancerza).

Po przejściu przez drzwi na górze schodów przeciskamy się między regałami. Zabijamy atakujących nas wrogów i przechodzimy przez drzwi B2. Wyjdziemy z powrotem na główną salę dworca. Teraz naszym celem jest, przebijając się przez zastępy wrogów, torować sobie drogę do sali aukcyjnej na drugim końcu budynku.

Po krótkiej scence wsiadamy na motocykl z Marshallem i uciekamy z budynku. Strzelamy do osób w czarnych terenówkach, które będą chciały nas zepchnąć z drogi. Na koniec wykonujemy segment zręcznościowy, aby dostać się do opancerzonej ciężarówki. Oglądamy scenkę, po której wracamy do kryjówki. Tam z tablicy będziemy mogli wybrać kolejną misję główną - Sezon myśliwski.

Poprzednio: Call of Duty Black Ops 6 - Sezon Myśliwski

Spis treści: Call of Duty Black Ops 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Call of Duty Black Ops 6 - Krwawa waśń

Zobacz także