Skip to main content

Call of Duty Black Ops 6 przyciągnął więcej graczy, niż inne główne odsłony serii

Microsoft chwali się sukcesem gry.

Podczas niedawnej konferencji z inwestorami Microsoft pochwalił się świetnymi wynikami sprzedaży Call of Duty: Black Ops 6. Najnowsza odsłona kultowej serii strzelanek przyciągnęła większą liczbę graczy, niż wcześniejsze gry z cyklu.

Jak informuje serwis VGC, cytując fragmenty rozmowy zarządu Microsoftu z akcjonariuszami, debiut gry w Game Passie nie przeszkodził w osiągnięciu świetnych wyników sprzedaży. „Black Ops 6 było w tym kwartale najlepiej sprzedającą się grą na Xboxie oraz PlayStation. W czasie premierowego kwartału gra przyciągnęła więcej graczy, niż inne płatne odsłony w historii serii” - przekazał dyrektor generalny Microsoftu Satya Nadella.

Liczba sprzedanych egzemplarzy gry na PlayStation oraz Steamie również wzrosła o 60% względem poprzedniego roku” - kontynuuje biznesmen. „To potwierdza skuteczność naszej strategii, aby dostarczać graczom gry na ich ulubionych platformach. W ten sposób pozwalamy im grać w większą liczbę gier na ekranach, przed którymi spędzają swój wolny czas”.

Zobacz na YouTube

Dowiedzieliśmy się także, że w grudniu zeszłego roku 64% wszystkich mikropłatności w grach Microsoftu zrealizowali gracze Call of Duty na konsolach PlayStation. Dlatego też firma zapewniła akcjonariuszy, że zamierza dalej inwestować w rozwój swojej strategii publikowania gier na jak największej liczbie platform.

Tymczasem przypomnijmy, że drugi sezon rozgrywek w Call of Duty Black Ops 6 rozpoczął się przedwczoraj. Aktualizacja wprowadziła dwie nowe mapy, nowe rodzaje broni, gadżety oraz operatorów. Powrócił także uwielbiany przez graczy tryb Gun Game - jest to wariant klasycznego trybu Deathmatch w którym gracze nie wybierają uzbrojenia samodzielnie, ale zamiast tego po eliminacji przeciwnika otrzymujemy nową broń.

Zobacz także