Skip to main content

Call of Duty Black Ops 6 - Szach-mat

Bronimy Wieży przed Panteonem.

Ostatnia misja fabularna w grze Call of Duty Black Ops 6 rozgrywa się w dwóch miejscach równocześnie: w rzeczywistości, gdzie pomagamy Marshallowi i reszcie odeprzeć atak Panteonu, a także dalej w halucynacjach Harrow.


Na tej stronie:


Zniszcz transporter opancerzony

Po początkowej cutscence wychodzimy za resztą drużyny przed budynek i ustawiamy się po lewej stronie bramy wjazdowej - inaczej skrypt rozpoczynający atak wroga się nie uruchomi. Przed bramą rozstawiono kilka ładunków wybuchowych. Warto poczekać, aż siły wroga podejdą bliżej, a następnie je zdetonować. Początkowo największym zagrożeniem może być trzech elitarnych przeciwników z tarczami.

W kolejnej fali przeciwnicy nadejdą od strony lasu, a później z prawej strony drogi. Niedługo później w naszą stronę podjedzie opancerzony pojazd. Aby go zniszczyć, musimy się wycofać i wymienić jedną z naszych broni na wyrzutnię rakiet. Potrzeba około trzech strzałów w pancerz transportera, aby się go pozbyć. Po zniszczeniu pojazdu zostaniemy z powrotem przeniesieni do halucynacji Harrow.


Dostań się do swojego biura

Po odzyskaniu kontroli nad postacią otwieramy drzwi. Znajdziemy się w budynku CIA. Podążamy korytarzem i na końcu skręcamy do biura Harrow. Po kolejnej scence pojawimy się przed latającym torem przeszkód i mamy 30 sekund na dotarcie do końca trasy. Spokojnie - za pierwszym razem nigdy nam się to nie uda. Zamiast tego skupiamy się na razie na dotarciu na drugą stronę kontenera i podniesieniu karabinu ze skrzyni.

Jeśli spadniemy lub zostaniemy zabici, to odrodzimy się na początku trasy już z karabinem w dłoni. Przy drugim podejściu docieramy kawałek dalej do kolejnej skrzyni, gdzie znajdziemy linkę z hakiem, znaną z jednej z poprzednich misji. Ją też zachowamy po porażce. Teraz odpowiednio wyposażeni możemy znacząco sobie przyspieszyć drogę i wrócić na czas do drzwi biura.

Na miejscu oglądamy zdjęcie na biurku i przysłuchujemy się rozmowie do czasu, aż ktoś wślizgnie pod drzwiami dyskietkę. Podnosimy ją i uruchamiamy w komputerze. Łamiemy zabezpieczenia w znanej już mini-grze i czytamy odtajniony raport. Po tym oglądamy kolejną scenkę przerywnikową i badamy zwłoki ojca na podłodze.

Wrócimy do budynku CIA, gdzie podążamy wzdłuż korytarza, słuchając monologu Harrow. Po tym czeka nas kolejna scenka oraz krótka sekwencja QTE, podczas której musimy wciskać wyświetlone na ekranie przyciski - najpierw w odpowiednim momencie, a potem jak najszybciej, aby wypełnić wskaźnik. Następnie czeka nas obrona przed kilkoma falami „zombie” - najpierw ze strzelbą, potem z karabinem maszynowym, a na końcu z dwoma pistoletami. Nie musimy się za to obawiać przeładowania, ponieważ mamy nieskończoną amunicję.

Tak czy inaczej, na końcu zdobędziemy fragment lustra, który umieszczamy w zbitym zwierciadle. Oglądamy scenkę, po której zostaniemy przeniesieni z powrotem do rzeczywistości. Tym razem bronimy się z drugiej strony budynku.


Rozstaw działka strażnicze

Po odepchnięciu pierwszej fali przeciwników biegniemy do szopy i podnosimy działka strażnicze, które następnie rozstawiamy w pobliżu - najlepiej po lewej i prawej stronie szopy. Kiedy to zrobimy, nie pozostanie nam nic innego, jak bronić się przed kolejną falą przeciwników, dopóki Marshall nie da sygnału, aby się wycofać.

Teraz bronimy się z powrotem na schodach budynku. Zadanie utrudni fakt pojawienia się dwóch elitarnych przeciwników z minigunami. Jeśli czujemy się dobrze z karabinem snajperskim w ręce, to możemy spróbować każdego z nich zlikwidować zza osłony za pomocą 3-4 strzałów w głowę. Skuteczna okaże się także wyrzutnia rakiet. Po walce przechodzimy przez budynek na drugą stronę, jednak już w środku zaatakują nas wrogowie.

Odpieramy atak i biegniemy prosto przed siebie drogą, aż dotrzemy do mostu. Tam będziemy musieli odpierać wrogów, dopóki Felix nie zaminuje mostu. Niestety w trakcie zostanie ranny - chwytamy towarzysza i wycofujemy się, strzelając z pistoletu do nadciągających przeciwników. W końcu kompan odpali ładunki, a my wrócimy do halucynacji Harrow.


Ujawnij plany Panteonu, uratuj Woodsa

Początkowo wchodzimy w interakcję z lustrem, co jeszcze raz przeniesie nas do budynku pełnego „zombie”. Przebijamy się do przodu, aż trafimy na kolejne lustro na końcu. Teraz czeka nas sekwencja lotu helikopterem, podczas której musimy jedynie strzelać do napierających na nas przeciwników. Mamy jednak nieskończoną amunicję, więc nie musimy się obawiać o jej zapas.

Po rozbiciu się na dachu budynku musimy biec prosto do helikoptera przed nami. W miarę możliwości całkowicie ignorujmy atakujących nas oponentów. Po dość długiej scence przerywnikowej ponownie przejmujemy kontrolę nad Case’m. Przebijamy się przez stawiających opór wrogów i wchodzimy do wnętrza budynku. Podchodzimy do Woodsa i oglądamy scenkę, a następnie razem z Marshallem podnosimy przewrócony regał.

Nasz towarzysz zostanie ranny, a my musimy wybiec na zewnątrz i dotrzeć do helikoptera, zanim ten wystartuje. Wybiegamy przez drzwi, eliminujemy przeciwników po drodze i chwytamy się odlatującej maszyny. Następnie czeka nas dość długa sekwencja QTE, podczas której będziemy musieli wciskać wyświetlone na ekranie klawisze. W końcu jednak uda nam się powstrzymać Harrow przed realizacją jej planu zamachu na Kapitol.

Gratulacje! Ukończyliście kampanię fabularną gry Call of Duty Black Ops 6! Teraz możecie sprawdzić się w boju przeciwko innym graczom w modułach Zombie oraz trybu wieloosobowego! Ewentualnie zawsze macie możliwość powrotu do kampanii, odblokowania wcześniej niewykupionych ulepszeń i realizacji opcjonalnych wyzwań.

Spis treści: Call of Duty Black Ops 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Call of Duty Black Ops 6 - Lęk separacyjny

Zobacz także