Call of Duty: Black Ops II zarobiło 500 mln dolarów w 24 godziny
„To marka, której gracze są wierni przez dłuższy czas.”
Kolejna odsłona serii Call of Duty po raz czwarty z rzędu zanotowała fantastyczny debiut. Choć dokładna liczba sprzedanych egzemplarzy nie została podana do wiadomości, wydawca poinformował, że gra w 24 godziny zarobiła ponad 500 mln dolarów.
- To największy tegoroczny debiut w branży rozrywki - uważa Bobby Kotick, prezes Activision Blizzard.
Kilkanaście tysięcy osób wzięło udział w imprezach, które odbyły się o północy w dniu premiery. - Call of Duty stało się czymś więcej niż tylko grą. To marka, której gracze są wierni przez dłuższy czas - komentował Eric Hirshberg, prezes Activision Publishing, oddziału firmy odpowiedzialnego za wydawanie i dystrybucję tytułów.
Call of Duty: Black Ops II zadebiutowało na całym świecie 13 listopada, na PC, X360 i PS3. Z kolei 30 listopada gra ukaże się na Wii U. We wtorek zadebiutowała odsłona serii przeznaczona na konsolę PlayStation Vita - Call of Duty: Black Ops Declassified. Produkcja Nihilistic Software nie zbiera jednak najlepszych ocen.