Skip to main content

„Call of Duty dla 150 milionów graczy” - Microsoft promuje w gazetach przejęcie Activision

I zapomina doliczyć posiadaczy PlayStation.

Micorosft wykupił kampanię reklamową promującą w brytyjskich gazetach przejęcie Activision. Całostronicowe plakaty głoszą, że po fuzji firm Call of Duty stanie się dostępne dla większego grona odbiorców.

Jak zauważył związany z portalem The Verge reporter Tom Warren, w gazetach Financial Times oraz Daily Mail w Wielkiej Brytanii pojawiły się w tym tygodniu całostronicowe reklamy sponsorowane przez Microsoft i Xbox.

Call of Duty. Dla 150 milionów więcej graczy. To tylko jedno z naszych zobowiązań po zjednoczeniu Activision Blizzard z Xboxem. Więcej gier dla większej liczby graczy na większej liczbie platform” - czytamy w prasowym ogłoszeniu Microsoftu.

W lewym dolnym rogu reklamy udostępniono link, który po otwarciu kieruje do obszernej strony poświęconej transakcji przejęcia Activision Blizzard. Znajdziemy na niej zbiór najważniejszych informacji oraz kilka filmów z konferencji prasowej z udziałem prezesa Microsoftu, Brada Smitha.

Warto zauważyć, że hasło prawdopodobnie pomija posiadaczy PlayStation, a wspomniane „150 milionów graczy” to szacunkowa suma użytkowników Nintendo Switch (125 mln) oraz usługi GeForce Now (25 mln). Prawdopodobnie może to oznaczać tylko tyle, że chodzi wyłącznie o nowych graczy, a Call of Duty na japońskich konsolach jest od dawien dawna.

Mając jednak na uwadze ostatnie, coraz agresywniejsze słowa przedstawicieli Sony, nie możemy całkowicie wykluczyć, że Microsoft rzeczywiście rozważa podjęcie rękawic, co może mieć dość nieprzewidywalne konsekwencje w przypadku wyrażenia przez organy regulacyjne zgody na fuzję.

Zobacz także