Skip to main content

Call of Duty: Ghosts i Battlefield 4 - reklamy telewizyjne strzelanek

Zestaw spotów.

Wielkimi krokami zbliżają się premiery tegorocznych odsłon serii Call of Duty i Battlefield 4. Aby zachęcić graczy do zakupu, zarówno Activision, jak i Electronic Arts przygotowali telewizyjne reklamy swoich produkcji.

Ze znacznie mniejsza pompą reklamuje się Battlefield 4. W tym przypadku postawiono tylko na jeden spot, pełen młodych mężczyzn opisujących swoje doświadczenia z gry.

Tymczasem Activision postawiło na ilość, produkując aż sześć spotów. Tematyka jest jednak podobna - ludzie w różnych miejscach nie mogą się już doczekać, by sprawdzić najnowsze Call of Duty.

Poniżej scenka z rodzinnej kolacji i ze sklepu ogrodnicznego. Inne pomysły wydawcy to wizyta u dentysty, u lekarza, nocna zmiana i irytujący kolega w pracy.

Zobacz na YouTube
Zobacz na YouTube

Zobacz także