Call of Duty: Ghosts tylko na 64-bitowych systemach operacyjnych
AKTUALIZACJA: Nowe wymagania.
Aktualizacja: Activision opublikowało oficjalne wymagania minimalne Ghosts na blogu Call of Duty. Jedyną różnicą w stosunku do „nieoficjalnej” konfiguracji z sierpnia jest nieco mniejsze zapotrzebowanie na miejscu na dysku twardym i słabsza karta graficzna Nvidii.
Minimalne wymagania sprzętowe gry Call of Duty: Ghosts:
- System operacyjny: Windows 7 / 8 (tylko 64-bit)
- Procesor: Intel Core 2 Duo E8200 2,66 GHz / AMD Phenom X3 8750 2,4 GHz
- RAM: 6 GB
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5870
- Dysk twardy: 40 GB
*
Oryginalna wiadomość: Call of Duty: to kolejna produkcja w ostatnich tygodniach, która porzuca wsparcie dla 32-bitowych systemów operacyjnych. Z wymagań sprzętowych, opublikowanych na oficjalnej stronie GeForce wynika także, że najnowsza odsłona serii zajmie na dysku twardym aż 50 GB.
Minimalne wymagania sprzętowe gry Call of Duty: Ghosts:
- System operacyjny: Windows 7 / 8 (tylko 64-bit)
- Procesor: Intel Core 2 Duo E8200 2,66 GHz / AMD Phenom X3 8750 2,4 GHz
- RAM: 6 GB
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 550 Ti / ATI Radeon HD 5870 (z DirectX 11)
- Dysk twardy: 50 GB
W rekomendowanych wymaganiach podano jedynie lepszą kartę graficzną - Nvidia GeForce GTX 780.
Odpowiedzialne za produkcję studio Infinity Ward ogłosiło już wcześniej, że wszystkie platformy sprzętowe wspierać będą serwery dedykowane w rozrywkach sieciowych.
Ghosts odpowiada o brutalnym ataku na Stany Zjednoczone, zrealizowanym za pomocą orbitalnej broni, określanej jako ODIN. Kosmiczna instalacja wystrzeliwuje w kierunku planety olbrzymie pręty, z efektami podobnymi do wybuchu bomby atomowej, lecz bez promieniowania. Wcielamy się Logana i Hesha, którzy dorośli w zrujnowanej Ameryce. Bracia są członkami tytułowego oddziału Ghosts, walczącego za liniami wroga.
Call of Duty: Ghosts ukaże się 5 listopada na PC, PS3, X360 i Wii U. Premiera na konsolach nowej generacji w listopadzie.