Call of Duty: Infinite Warfare - multiplayer: Kombinezony bojowe
Opis wszystkich kombinezonów.
W trybie multiplayer Call of Duty: Infinite Warfare wybieramy nie tylko broń i atuty, ale również kombinezon bojowy. Determinuje on specjalną umiejętność i dodatkową cechę naszego żołnierza. To rozwiązanie zbliżone do systemu bohaterów z Black Ops 3.
Deweloperzy przygotowali w sumie sześć kombinezonów. Od początku dostępne są trzy. W miarę postępów odblokowujemy kolejne kombinezony, a także inne warianty ich uzbrojenia.
Warto zaznaczyć, że wszystkie kombinezony bojowe (oraz wszystkie bronie) są odblokowane od razu w grze niestandardowej. Z przyjaciółmi lub samotnie możemy więc przetestować cały arsenał.
Poniżej opisujemy każdy kombinezon, wymieniając wady oraz zalety. Elementy arsenału aktywujemy, gdy zapełni się pasek w prawym, dolnym rogu ekranu. Cechy są pasywne, a więc oddziałują na nas cały czas. Zawsze wybieramy jeden element arsenału i jedną cechę.
Szturmowiec
Podstawowy i najbardziej uniwersalny kombinezon. Jego specjalne zdolności są proste w użyciu i pomagają w zdobywaniu zabójstw bez większego wysiłku.
Arsenał:
- Pazur - szybkostrzelna broń o dużym rozrzucie. Trudno prowadzić nią precyzyjny ostrzał, szczególnie przy strzelaniu z biodra. Pociski rykoszetują, a więc mogą trafić wroga za rogiem w korytarzu.
- Skupienie na walce - aktywowany gadżet, który sprawia, że przez chwilę zdobywasz więcej punktów potrzebnych do wykorzystania serii punktów.
- Pełna moc - aktywacja gwarantuje tymczasowe przyspieszenie. Przydatne, gdy chcemy kogoś dogonić lub szybko uciec.
Cechy:
- Sonar - jeżeli zabijesz wroga lub pomożesz w zlikwidowaniu przeciwnika (asysta), w miejscu jego śmierci pojawi się puls.
- Wytrwałość - nagrody za serie punktów nie resetują się, gdy zginiesz, ale wymagają więcej punktów do aktywacji.
- Uzupełnienie zapasów - uzupełnia granaty i gadżety taktyczne po każdym zabiciu wroga bronią energetyczną lub balistyczną.
Najemnik
Kombinezon stworzony z myślą o tych, którzy chcą przewodzić na placu boju i walczyć na pierwszej linii ofensywy. Dzięki odpowiednim talentom, Najemnik oferuje mocne uderzenie.
Arsenał:
- Stalowy smok - potężna broń energetyczna strzelająca wiązką energii, będąca w stanie namierzać nawet kilku przeciwników naraz.
- Bycza szarża - po aktywacji tego gadżetu szarżujesz przed siebie z tarczą, zadając dużo obrażeń trafionym przeciwnikom.
- Pancerz reaktywny - defensywny gadżet, który aktywuje tarczę pochłaniającą przez pewien czas obrażenia.
Cechy:
- Napar - gwarantuje szybszą regenerację zdrowia.
- Człowiek arsenał - zaczynasz z maksimum amunicji, a strzelanie nie zwalnia podstawowego biegu.
- Fala uderzeniowa - umożliwia wykonanie uderzenia w ziemię z wyskoku.
Synaptyczny
Jeden z ciekawszych i przyjemniejszych w użyciu kombinezonów. Stawia na szybkie ruchy oraz zaskakiwanie oponentów, choćby możliwością cofnięcia się do pozycji sprzed kilku sekund.
Arsenał:
- Wyrównywacz - broń składająca się z dwóch połączonych ze sobą pistoletów maszynowych z tłumikami. Idealna do użycia w ciasnych przestrzeniach.
- Przewinięcie - cofa postać do miejsca, w którym była 2-3 sekundy temu, jednocześnie odnawiając zdrowie i amunicję.
- Żniwiarz - po aktywacji gadżetu przełączamy się w tryb walki wręcz, możemy zadawać szybkie, potężne ciosy.
Cechy:
- Bojowe przyspieszenie - za każdym razem, gdy zabijesz przeciwnika, otrzymujesz na chwilę lekkie przyspieszenie ruchów.
- Napęd - dzięki temu ulepszeniu szybciej odnawia ci się energia potrzebna do podwójnego skoku i zadajesz nieco więcej obrażeń przeciwnikom znajdującym się niżej niż ty.
- Ulepszone dysze - pozwala wykonać szybki ruch w dowolnym kierunku (w stylu szybkich uskoków z Advanced Warfare).
Nadświetlny
Ten odblokowywany na 15 poziomie kombinezon także pozwala urozmaicić opcje szybkiego przemieszczania się, dobry dla zaawansowanych użytkowników.
Arsenał:
- Wymazywacz - eksperymentalny, potężny pistolet, który sprawia, że trafiony oponent dosłownie rozpływa się w powietrzu.
- Skok nadświetlny - po aktywacji gadżetu przenosisz się kilka metrów do przodu (można powiedzieć, że to teleport na bliski dystans).
- Skok fazowy - aktywując gadżet na chwilę przenosisz się do innego wymiaru, widzisz świat w innych barwach. Nie możesz nikogo atakować, chyba że oponent też użyje tego gadżetu.
Cechy:
- Superładunek - ta cecha sprawia, że z zabitych wypadają obiekty, których zbieranie skraca czas ładowania Arsenału całej drużyny.
- Percepcja - interfejs pulsuje żółtym blaskiem, gdy celują w ciebie przeciwnicy znajdujący się poza twoim polem widzenia.
- Potężny wślizg - zwiększony dystans wślizgu i zmniejszone zużycie energii jego wykonania, plus możliwość celowania podczas wślizgu.
Agresor
Kombinezon dla obrońców i tych, którym nie zależy przede wszystkim na dynamicznej ofensywie. Idealny do trybów, w których przejmujemy obszary.
Arsenał:
- Miotacz wirów grawitacyjnych - wyrzutnia pocisków, które manipulują pole grawitacyjne, przyciągają i ranią wrogów, co może pomóc także naszym sojusznikom trafić oponentów.
- Mikrowieżyczka - wieżyczka z karabinem, którą możemy rozstawić w wybranym miejscu. Idealna przy obronie punktu w Dominacji.
- Centuriom - rozstawiany system obronny, który przez pewien czas przechwytuje i niszczy pociski i ładunki przeciwników.
Cechy:
- Przekaźnik - sprawia, że rozstawiane przedmioty mogą przez chwilę wskazywać wrogów, a miotane ładunki oznaczą przeciwników. Idealne do połączenia z mikrowieżyczką.
- Dron trophy - ten pasywny system obronny zniszczy jeden lecący w twoją stronę granat ofensywny przeciwnika. Później trzeba odczekać na załadowanie funkcji.
- Wytrzymałe - cecha ta sprawia, że rozstawiony sprzęt jest bardziej wytrzymały i nie niszczy się, gdy umierasz. Można też rozstawić o jedno urządzenie więcej.
Spis treści: Call of Duty: Infinite Warfare - Poradnik, Solucja
Zobacz: Call of Duty: Infinite Warfare - multiplayer: najlepsze bronie i gadżety
Duch
Odblokowywany dopiero na 36 poziomie kombinezon nie przyda się tym, którzy nie lubią używać karabinów snajperskich. Ze względu na talenty, Duch najlepiej sprawdza się właśnie z taką bronią.
Arsenał:
- Balista EM3 - precyzyjna i potężna wyrzutnia pocisków elektromagnetycznych z dużą mocą przebijającą.
- Pulsar - sensor, który pozwala wykrywać pozycje wrogów.
- Aktywny kamuflaż - na pewien czas pozwala stać się praktycznie niewidzialnym.
Cechy:
- Wyrok śmierci - przeciwnicy, których zranisz, nie mogą odzyskiwać zdrowia przez 5 sekund.
- Kryte tyły - tarcza zapewniająca ochronę przed atakami od tyłu.
- Wyczulone zmysły - cecha sprawiająca, że usłyszysz sygnał dźwiękowy, gdy wróg będzie zbliżał się bardzo szybko lub z powietrza.