Skip to main content

Call of Duty: Infinite Warfare - multiplayer: Kombinezony bojowe

Opis wszystkich kombinezonów.

W trybie multiplayer Call of Duty: Infinite Warfare wybieramy nie tylko broń i atuty, ale również kombinezon bojowy. Determinuje on specjalną umiejętność i dodatkową cechę naszego żołnierza. To rozwiązanie zbliżone do systemu bohaterów z Black Ops 3.

Deweloperzy przygotowali w sumie sześć kombinezonów. Od początku dostępne są trzy. W miarę postępów odblokowujemy kolejne kombinezony, a także inne warianty ich uzbrojenia.

Warto zaznaczyć, że wszystkie kombinezony bojowe (oraz wszystkie bronie) są odblokowane od razu w grze niestandardowej. Z przyjaciółmi lub samotnie możemy więc przetestować cały arsenał.

Poniżej opisujemy każdy kombinezon, wymieniając wady oraz zalety. Elementy arsenału aktywujemy, gdy zapełni się pasek w prawym, dolnym rogu ekranu. Cechy są pasywne, a więc oddziałują na nas cały czas. Zawsze wybieramy jeden element arsenału i jedną cechę.


Szturmowiec

Podstawowy i najbardziej uniwersalny kombinezon. Jego specjalne zdolności są proste w użyciu i pomagają w zdobywaniu zabójstw bez większego wysiłku.

Arsenał:

  • Pazur - szybkostrzelna broń o dużym rozrzucie. Trudno prowadzić nią precyzyjny ostrzał, szczególnie przy strzelaniu z biodra. Pociski rykoszetują, a więc mogą trafić wroga za rogiem w korytarzu.
  • Skupienie na walce - aktywowany gadżet, który sprawia, że przez chwilę zdobywasz więcej punktów potrzebnych do wykorzystania serii punktów.
  • Pełna moc - aktywacja gwarantuje tymczasowe przyspieszenie. Przydatne, gdy chcemy kogoś dogonić lub szybko uciec.

Cechy:

  • Sonar - jeżeli zabijesz wroga lub pomożesz w zlikwidowaniu przeciwnika (asysta), w miejscu jego śmierci pojawi się puls.
  • Wytrwałość - nagrody za serie punktów nie resetują się, gdy zginiesz, ale wymagają więcej punktów do aktywacji.
  • Uzupełnienie zapasów - uzupełnia granaty i gadżety taktyczne po każdym zabiciu wroga bronią energetyczną lub balistyczną.

Najemnik

Kombinezon stworzony z myślą o tych, którzy chcą przewodzić na placu boju i walczyć na pierwszej linii ofensywy. Dzięki odpowiednim talentom, Najemnik oferuje mocne uderzenie.

Arsenał:

  • Stalowy smok - potężna broń energetyczna strzelająca wiązką energii, będąca w stanie namierzać nawet kilku przeciwników naraz.
  • Bycza szarża - po aktywacji tego gadżetu szarżujesz przed siebie z tarczą, zadając dużo obrażeń trafionym przeciwnikom.
  • Pancerz reaktywny - defensywny gadżet, który aktywuje tarczę pochłaniającą przez pewien czas obrażenia.

Cechy:

  • Napar - gwarantuje szybszą regenerację zdrowia.
  • Człowiek arsenał - zaczynasz z maksimum amunicji, a strzelanie nie zwalnia podstawowego biegu.
  • Fala uderzeniowa - umożliwia wykonanie uderzenia w ziemię z wyskoku.

Synaptyczny

Jeden z ciekawszych i przyjemniejszych w użyciu kombinezonów. Stawia na szybkie ruchy oraz zaskakiwanie oponentów, choćby możliwością cofnięcia się do pozycji sprzed kilku sekund.

Arsenał:

  • Wyrównywacz - broń składająca się z dwóch połączonych ze sobą pistoletów maszynowych z tłumikami. Idealna do użycia w ciasnych przestrzeniach.
  • Przewinięcie - cofa postać do miejsca, w którym była 2-3 sekundy temu, jednocześnie odnawiając zdrowie i amunicję.
  • Żniwiarz - po aktywacji gadżetu przełączamy się w tryb walki wręcz, możemy zadawać szybkie, potężne ciosy.

Cechy:

  • Bojowe przyspieszenie - za każdym razem, gdy zabijesz przeciwnika, otrzymujesz na chwilę lekkie przyspieszenie ruchów.
  • Napęd - dzięki temu ulepszeniu szybciej odnawia ci się energia potrzebna do podwójnego skoku i zadajesz nieco więcej obrażeń przeciwnikom znajdującym się niżej niż ty.
  • Ulepszone dysze - pozwala wykonać szybki ruch w dowolnym kierunku (w stylu szybkich uskoków z Advanced Warfare).

Nadświetlny

Ten odblokowywany na 15 poziomie kombinezon także pozwala urozmaicić opcje szybkiego przemieszczania się, dobry dla zaawansowanych użytkowników.

Arsenał:

  • Wymazywacz - eksperymentalny, potężny pistolet, który sprawia, że trafiony oponent dosłownie rozpływa się w powietrzu.
  • Skok nadświetlny - po aktywacji gadżetu przenosisz się kilka metrów do przodu (można powiedzieć, że to teleport na bliski dystans).
  • Skok fazowy - aktywując gadżet na chwilę przenosisz się do innego wymiaru, widzisz świat w innych barwach. Nie możesz nikogo atakować, chyba że oponent też użyje tego gadżetu.

Cechy:

  • Superładunek - ta cecha sprawia, że z zabitych wypadają obiekty, których zbieranie skraca czas ładowania Arsenału całej drużyny.
  • Percepcja - interfejs pulsuje żółtym blaskiem, gdy celują w ciebie przeciwnicy znajdujący się poza twoim polem widzenia.
  • Potężny wślizg - zwiększony dystans wślizgu i zmniejszone zużycie energii jego wykonania, plus możliwość celowania podczas wślizgu.

Agresor

Kombinezon dla obrońców i tych, którym nie zależy przede wszystkim na dynamicznej ofensywie. Idealny do trybów, w których przejmujemy obszary.

Arsenał:

  • Miotacz wirów grawitacyjnych - wyrzutnia pocisków, które manipulują pole grawitacyjne, przyciągają i ranią wrogów, co może pomóc także naszym sojusznikom trafić oponentów.
  • Mikrowieżyczka - wieżyczka z karabinem, którą możemy rozstawić w wybranym miejscu. Idealna przy obronie punktu w Dominacji.
  • Centuriom - rozstawiany system obronny, który przez pewien czas przechwytuje i niszczy pociski i ładunki przeciwników.

Cechy:

  • Przekaźnik - sprawia, że rozstawiane przedmioty mogą przez chwilę wskazywać wrogów, a miotane ładunki oznaczą przeciwników. Idealne do połączenia z mikrowieżyczką.
  • Dron trophy - ten pasywny system obronny zniszczy jeden lecący w twoją stronę granat ofensywny przeciwnika. Później trzeba odczekać na załadowanie funkcji.
  • Wytrzymałe - cecha ta sprawia, że rozstawiony sprzęt jest bardziej wytrzymały i nie niszczy się, gdy umierasz. Można też rozstawić o jedno urządzenie więcej.

Spis treści: Call of Duty: Infinite Warfare - Poradnik, Solucja

Zobacz: Call of Duty: Infinite Warfare - multiplayer: najlepsze bronie i gadżety


Duch

Odblokowywany dopiero na 36 poziomie kombinezon nie przyda się tym, którzy nie lubią używać karabinów snajperskich. Ze względu na talenty, Duch najlepiej sprawdza się właśnie z taką bronią.

Arsenał:

  • Balista EM3 - precyzyjna i potężna wyrzutnia pocisków elektromagnetycznych z dużą mocą przebijającą.
  • Pulsar - sensor, który pozwala wykrywać pozycje wrogów.
  • Aktywny kamuflaż - na pewien czas pozwala stać się praktycznie niewidzialnym.

Cechy:

  • Wyrok śmierci - przeciwnicy, których zranisz, nie mogą odzyskiwać zdrowia przez 5 sekund.
  • Kryte tyły - tarcza zapewniająca ochronę przed atakami od tyłu.
  • Wyczulone zmysły - cecha sprawiająca, że usłyszysz sygnał dźwiękowy, gdy wróg będzie zbliżał się bardzo szybko lub z powietrza.

Zobacz także