Skip to main content

Call of Duty: Infinite Warfare - Płonąca woda, Nagła śmierć

Wizyta na Tytanie.

Po misjach Hiena cmentarna, Absolutne ryzyko i Bezpieczna przystań możesz zająć się kolejnym etapem z głównego wątku fabularnego. Z poziomu mapy wybierz więc oznaczoną żółtą ikoną misję.

Płonąca woda: Rafineria

Po wprowadzeniu i scence zostaniesz odprowadzony do zbrojowni. Obejrzyj scenkę, wybierz ekwipunek - zachowaj snajperkę z tłumikiem - i idź przez drzwi, zjedź windą do hangaru. Wejdź na pokład statku transportowego z towarzyszami i zajmij wskazane ikoną miejsce. Gdy już wylądujecie, zeskocz na powierzchnię.

Idź za towarzyszami. W końcu dotrzecie do pierwszego budynku za płotem. Podejdź do ściany i wciśnij przycisk interakcji. Później idź w prawo przez kolejne pokoje. Podnieś szafkę blokującą wyjście. Przejdź dalej i kucnij. Zobaczysz wrogów, ale nie strzelaj. Musisz iść za Omarem, skradając się, nie daj się zauważyć - co nie jest trudne. Wystarczy dotrzymać kroku towarzyszowi.

Czasem trzeba się skradać - to jedna z tych chwil

Przeczołgacie się pod przeszkodą, wejdziecie do budynku. Omar zlikwiduje wroga, a ty się przygotuj - w następnym pokoju zastrzel wroga wchodzącego od prawej. Zrób to szybko. Przed wyjściem poczekaj z towarzyszem i rusz za nim, nie wcześniej. Wskoczcie na skałę, schowaj się za beczkami. Wyceluj w głowę jednego z wrogów z przodu i strzel, sojusznicy zajmą się pozostałymi.

Idź za towarzyszami, wejdziecie do budynku, a Ethan rozprawi się ze strażnikiem. Po wyjściu z budynku zastrzel jednego z dwóch wrogów. Idź dalej, przykucnij za Omarem i poczekaj, aż patrol przejdzie dalej. Gdy się oddali, zastrzel strażnika stojącego przy drzwiach z przodu. Za Ethanem wskocz na strukturę i zeskocz z drugiej strony.

Poczekaj, aż Omar rzuci granat i zastrzel wszystkich unoszących się oponentów. Idź za kompanami przez kolejny budynek. Dalej przeciśniesz się przez wąski przesmyk, obejrzysz krótką scenkę i ruszysz dalej. Z garażu wyjdź prawą stroną. Dalej między budynkami czeka kilku wrogów. Zaczaj się i postrzel kilku ze snajperki celując w głowy, wykończ pozostałych.

Poczekaj, aż towarzysze się przegrupują i porozmawiaj z Omarem, gdy zostanie oznaczony. Teraz poczekaj chwilę na posiłki. Otrzymacie wsparcie mecha i czołgu. Ruszajcie razem za maszyną kroczącą. Przejdziecie przez jaskinię, zatrzymacie się na wzgórzu z widokiem na wrogów. Na rozkaz użyj systemu celowniczego i ostrzelaj rakietami mecha wrogów. Zacznie się starcie, pokonaj pozostałych, najlepiej z wzgórza, snajperką.

Mój przyjaciel robot

Teraz przez parę minut po prostu podążaj obok robota i towarzyszy. Musicie przedrzeć się przez wrogą bazę. Najlepiej cały czas korzystać ze snajperki. Możesz wskakiwać na wyższe poziomy, by lepiej celować granatami w grupy wrogów. Regularnie korzystaj też z celowania rakietami mecha.

W końcu dotrzecie do placu, na którym pojawi się wrogi mech. Chwyć wyrzutnię rakiet leżącą na skrzyni i wystrzel wszystkie pociski w kierunku wrogiej maszyny. Po chwili zorientujesz się jednak, że to na nic. Musisz udać się w prawo, przebiec po ścianie i dostać się dalej, a później wskoczyć na mecha. W ten sposób chwycisz jego działko. Obróć je zgodnie z instrukcjami i wciskaj wskazany przycisk, by zniszczyć robota.

Poczekaj chwilę na kompanów i sojuszniczego mecha. Otworzy się brama, idź dalej. Czeka cię teraz mała przerwa w skutek wrogiego nalotu. Gdy zostaniesz podniesiony na nogi, biegnij lewą stroną w stronę drzwi budynku. Otwórz je razem z Ethanem i wejdź do środka. Po chwili rozmowy wjedziesz z Ethanem windą. Wsiądź do Szakala.

Płonąca woda: Walcz lub uciekaj

W Szakalu nie spędzisz dużo czasu. Po prostu leć za Norą, pokonaj Skeltery i jeden większy okrę, a otrzymasz instrukcję wylądowania na platformie. Zrób to i wysiądź. Razem z Ethanem pójdziecie dalej.

Tutaj bardzo przyda się tarcza, która podświetla też wrogów, a więc używaj jej i eliminuj wrogów. Zużyj tu wszystkie granaty, jeżeli pozostały ci jakieś. Dotrzecie do pomieszczenia, w którym trzeba wszystkich wyeliminować. Tarcza powinna już być ponownie gotowa do użycia, więc skorzystaj z niej.

Gdy pokonacie wszystkich, podejdź do oznaczonego panelu kontrolnego i użyj go. Po chwili wracaj do Szakala wyjściem po prawej stronie pomieszczenia - jest otwarte. W Szakalu leć za Norą. Gdy będziecie przy wieży, wystrzel w nią rakiety i podziwiaj wybuch. Później przygotuj się do startu i leć na orbitę.

Pora na fajerwerki

Obserwuj scenki, nie możesz nic robić. Gdy odzyskasz kontrolę nad bohaterem, będziesz na Retribution. Idź na mostek. Podejdź do mapy, na której pojawi się jedno nowe zadanie poboczne - radzimy wykonać je od razu.

Nagła śmierć

To krótka misja powietrzna. Jak zwykle, wybierz ją z poziomu mapy. Później wybierz wyposażenie i wystartuj z Retribution, a dotrzesz na miejsce, by zająć się przeciwnikami.

Musisz zniszczyć pięć Kutrów, co wydaje się proste. Gdy jednak zniszczysz dwa, pojawi się sporo wrogich Skelterów. W tej misji naprawdę potrafią sprawić kłopoty. Używaj dopalacza, by uciekać, regularnie zmieniaj położenie opadając i unosząc się, nie zapominaj o flarach. Wyeliminuj wszystkie Skeltery zanim wrócisz do Kutrów.


Spis treści: Call of Duty: Infinite Warfare - Poradnik, Solucja

Następnie: Call of Duty: Infinite Warfare - Ciemny kamieniołom

Niszcząc Kutry podlatuj do nich od tyłu. Strzelając w silniki zadasz jak najwięcej obrażeń, o czym warto pamiętać. Gdy zniszczysz w sumie 4 Kutry, pojawią się dwa Asy FOK, ale nie stanowią dużego wyzwania. Zniszcz obydwu pilotów i wróć do piątego Kutra, pamiętając o pozycjonowaniu się od tyłu wroga.

Po wszystkim wracaj na Retribution. Wyląduj i wracaj na mostek.

Zobacz także