Call of Duty Modern Warfare 2 - Samotność
Walka o przetrwanie, crafting, sejfy.
Samotność to trzynasta misja kampanii Call of Duty Modern Warfare 2 z 2022 roku. Samotny, nieuzbrojony, ranny i ścigany Soap musi improwizować, by przeżyć. Czeka nas sporo skradania, kombinowanie i... wytwarzania przydatnych narzędzi. Łatwo nie będzie.
Na tej stronie:
Ulice miasta, wytwarzanie, broń i adrenalina
- Zaczynamy ranni na ulicy. Idź przed siebie. Po lewej miniesz alejkę z najemnikami. Na razie ją miń, ale zapamiętaj.
- Po chwili drogę przed tobą zablokuje patrol. Cofnij się do miniętej przed chwilą alejki. Powinna być już pusta.
- Po drugiej stronie ulicy są otwarte drzwi. Przekradnij się po cichu i skręć w lewo za drzwiami. Otwórz białe drzwi.
- Przy ciele na ziemi znajdziesz wiązanie, a kawałek dalej zepsuty wiatrak. Zabierz z niego metal i otwórz plecak, by wytworzyć narzędzie do otwierania.
- Od teraz przeszukuj okolicę w poszukiwaniu komponentów. Z poziomu plecaka możesz wytworzyć z nich przydatne narzędzia, a nawet broń jak koktajle Mołotowa. Metal i wiązania są bardzo ważne, ponieważ stworzysz z nich narzędzia do wyłamywania/otwierania zamków. Przyda się ich wiele podczas tej misji.
- Wyjdź z pomieszczenia i wyłam zamek w drzwiach na wprost. Wejdź do budynku.
- Poruszaj się powoli i ostrożnie, uważaj na patrole. Na razie Soap jest bezbronny. Nie może też powalić przeciwnika atakiem wręcz.
- Znajdź schody na piętro.
- Na piętrze skręć wprawo, a następnie wejdź w drzwi po prawej, by znaleźć latarkę czołową. Pomoże w ciemnych pomieszczeniach, ale przyciąga uwagę wrogów - pamiętaj, by ją wyłączać, gdy może zdradzić twoją pozycję.
- Rozejrzyj się po pokoju. Na lewo od wyjścia są białe drzwi prowądzace do łazienki - skorzystaj z nich.
- W łazience są kolejne drzwi, ale trzeba wyłamać zamek. Stwórz odpowiednie narzędzie z metalu i wiązania, jeśli jest taka potrzeba. Idź dalej i rozglądaj się po drodze za materiałami.
- Trafisz do pokoju z psem w klatce. Jest tam wyjście na balkon.
- Przeskocz przez barierkę i zejdź na ulicę.
- Gdy znajdziesz się na dole, odwróć się w lewo i idź w stronę światła. Po prawej są schody, a na ich szczycie drzwi do kolejnego budynku. Idź tam.
- Dotrzesz do placu z fontanną. Poczekaj, aż najemnicy się rozejdą.
- Idź lewą stroną, kryjąc się za pustymi wózkami. Zbieraj po drodze butelki do odwracania uwagi.
- Wejdź w alejkę po lewej.
- Zobaczysz żołnierza i otwarte drzwi po lewej. Rzuć butelką daleko przed siebie, by odwrócić uwagę wroga. Wejdź do otwartego budynku po lewej.
- Wewnątrz znajdziesz nóż - od teraz możesz po cichu eliminować wrogów przyciskiem ataku wręcz. Pamiętaj, że musisz niezauważenie podejść blisko przeciwnika.
- Na prawo od ciała jest okno prowadzące na zewnątrz. Wyjdź oknem na ulicę.
- Uważaj na patrolującego żołnierza. Wyeliminuj go atakiem z bliska. Zabierz pistole z jego ciała.
- Wróć do miejsca, w którym trzeba było odwrócić uwagę żołnierza przy pomocy butelki i wejdź do sklepu z ubraniami (pierwsze otwarte drzwi po lewej stronie alejki na wprost wyjścia z pomieszczenia, w którym był nóż).
- Przejdź przez sklep do zdobionych drzwi.
- Znajdziesz ciało żołnierza.
- Na lewo od niego jest okno, którym można wyjść na ulicę. Wcześniej zajrzyj do walizki po prawej - znajdziesz wiązanie i materiały wybuchowe.
- Wyjdź przez okno. Po prawej jest kolejna walizka. Zabierz z niej wiązanie i ładunek wybuchowy.
- Odwróć się do tyłu i idź prosto.
- Na rozwidleniu skręć w lewo, a potem wejdź do sklepu ze słodyczami La Dulce, który jest na wprost.
- Zakradnij się do żołnierza stojącego przy drzwiach po prawej stronie i pozbądź się go.
- Wróć w stronę wejścia do sklepu ze słodyczami. Idź alejką w kierunku kościoła.
- Pojawi się mały patrol - trzech wrogów. Zastrzel ich.
- Idź dalej alejką w kierunku okna z czerwonym światłem i betonowej barierki.
- Prrzeskocz przez barierkę na niższy poziom.
- Kiedy znajdziesz się na dole, na zalanej ulicy, spójrz w lewo. Jest tam zamknięta walizka z materiałami - możesz ją otworzyć narzędziem do wyłamywania zamków.
- Idź alejką w stronę zielonych drzwi. Za nimi jest strzelba, ale jest zamontowana w pułapce, która zabije cię, gdy tylko przejdziesz przez drzwi.
- Obejdź budynek dookoła, a znajdziesz okno prowadzące do środka.
- Wybij je i wejdź do budynku. Zdemontuj pułapkę, by zdobyć strzelbę.
- Wejdź schodami na piętro i przeszukaj pomieszczenia. Nie ma tu wrogów.
- Dotrzesz do wyjścia prowadzącego do kawiarni. Po prawej jest zamknięta walizka - koniecznie wyłam zamek. W środku jest adrenalina, która postawi Soapa na nogi i pozwoli mu normalnie się poruszać i walczyć.
Sejfy z bronią i walka o przetrwanie
- Wróć do wyjścia i przejdź do kawiarni. W walizce przed tobą znajduje się kilka kolimatorów do zamontowania na broni.
- Na lewo od wejścia są zamknięte białe drzwi, a za nimi sejf z wyciszonym Magnum.
- Wyłam zamek.
- Szyfr do zamka znajduje się przed twoim nosem. Jest nim data ślubu właściciela sejfu - możesz ją obliczyć dzięki kalendarzowi na ścianie.
- Poprawny szyfr to 101080.
- Wyjdź z pomieszczenia i zeskocz na niższe piętro przez barierkę koło walizki z kolimatorami.
- Pojawi się kilku wrogów. Sprawdź jakie narzędzia masz lub co możesz wytworzyć i spróbuj pozbyć się wrogów.
- Magnum sprawdza się świetnie w eliminowaniu opancerzonych celów - wystarczy jeden strzał w głowę. Niestety, masz mało pocisków, więc strzelaj celnie. Strzelba również jest dobrym rozwiązaniem.
- Możesz też spróbować zastawiać pułapki lub podpalać przeciwników mołotowami.
- W warsztacie El Maistro (wejście obok białego auta na tyłach kawiarni) znajdziesz kolejny sejf. Jeśli wrogowie cię nie wykryli lub jeśli nie stanowią już problemu, to wejdź do środka.
- Sejf jest w biurze na tyłach. W głównym pomieszczeniu znajdziesz też laptop z kilkoma kodami. Jeden z nich to szyfr do sejfu.
- Prawidłowy szyfr to 376080.
- Po wszystkim wyjdź na ulicę przed warsztatem lub kawiarnią i kieruj się dalej w stronę kościoła.
- Szukaj placu z małymi straganami i wieloma zaparkowanymi samochodami. Może też kręcić się tam kilku wrogów.
Kanały i przejście do kościoła
- Za placem znajdziesz ślepą uliczkę oświetloną czerwoną flarą oraz drugi plac - za bramą - z charakterystyczną fontanną.
- Za fontanną jest barierka. Przeskocz przez nią, by znaleźć się w kanałach.
- Kiedy znajdziesz się w wodzie, spójrz w lewo. Znajdziesz tam walizkę z materiałami.
- Podążaj za nurtem płynącej wody w głąb tunelu.
- Po drodze spotkasz kilku opancerzonych wrogów.
- Możesz ich zaskoczyć, podpływając pod wodą i eliminując ich po cichu z bliska.
- Jeśli czujesz się na siłach, możesz wejść z nimi w otwartą walkę - decyzja należy do ciebie.
- Gdy będzie czysto, poszukaj wyjścia z tunelu. To dobrze oświetlone schody.
- Na górze wejdź po masce i dachu samochodu i przeskocz przez płot.
- Trafisz do sklepu z zabawkami. Pozbieraj materiały i upewnij się, że masz narzędzie do otwierania.
- Przygotuj się na walkę i otwórz drzwi przez wyłamanie zamka.
- Od razu zaatakuje cię wróg. Broń się.
- Na szczęście na wieży kościoła jest Ghost, który trochćc przekraść się i po cichu eliminować kolejnych wrogów. W budynkach po obu stronach placu znajdziesz sporo przydatnych komponentów oraz broni.
- Możesz też nawiązać otwartą walkę, jeśli czujesz się na siłach. Miej na uwadze, że wrogów jest sporo i noszą ciężkie pancerze. Koktajle Mołotowa będą twoim najlepszym przyjacielem.
- Kiedy przedrzesz się do bramy kościoła, pojawi się Ghost.
- Pora na ucieczkę. Idź z Ghostem z powrotem w stronę sklepu z zabawkami. Nie daj się zabić przeciwnikom po drodze. Warto trzymać się lewej strony placu, gdzie jest więcej osłon oraz kilka otwartych budynków, w których można się ukryć.
- Na końcu placu, na prawo od wejścia do sklepu z zabawkami i za wojskową ciężarówką stoi zaparkowany pickup.
- Wsiądź do pickupa od strony pasażera, by ukończyć misję. Pora odbić Alejandro.
Następnie: Call of Duty Modern Warfare 2 - Ucieczka zza krat
Spis treści: Call of Duty Modern Warfare 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Call of Duty Modern Warfare 2 - Mroczne wody