Skip to main content

CoD: Modern Warfare 2 z otwarciem lepszym niż „Top Gun: Maverick”

Prawie 1 miliard dolarów.

Call of Duty: Modern Warfare 2 wypracowało 800 milionów dolarów przychodów w trzy dni po premierze, co stanowi największy weekend otwarcia w historii serii.

Activision chwali się w informacji prasowej, że to rezultat lepszy niż filmy „Top Gun: Maverick” (126,7 mln dolarów) oraz „Doctor Strange w multiwersum obłędu” (185 mln dol.). Bilety do kina nie kosztują jednak 70 dolarów, więc ważniejsze będzie zapewne, że pobito dotychczasowego rekordzistę, Modern Warfare 3 z 2011 roku.

„Modern Warfare 2 ustanowiło również nowy rekord w weekend otwarcia jako najlepiej sprzedające się cyfrowe Call of Duty” - dodaje wydawca, nie oferując jednak żadnych konkretów na temat liczby egzemplarzy czy podziału na platformy.

Najwyższe w serii były też wyniki pod względem liczby unikalnych graczy i godzin spędzonych w grze w pierwsze trzy dni od debiutu. Ponownie, nie podano detali na temat tego, o jakich rezultatach mowa, więc pozostaje wierzyć na słowo.

„Dziękuję graczom za wpisanie Modern Warfare 2 do księgi rekordów, a także ustanowienie najbardziej dochodowego otwarcia w rozrywce w całym roku. To dla nas zaszczyt i przywilej, że możemy zapewnić historyczny weekend premierowy najlepszym fanom na świecie” - zapewnia Johanna Faries, dyrektor generalna marki Call of Duty.

Niedługo kolejne powody do bicia rekordów, ponieważ 16 listopada zadebiutuje darmowe Warzone 2, kolejna odsłona popularnego battle royale.

Zobacz także