Call of Duty Modern Warfare 3 - Ładunek: baza w górach, bunkier
Zakradamy się do bazy wojskowej i sabotujemy wyrzutnię rakiet.
Czwarta misja kampanii Call of Duty Modern Warfare 3 (2023) zabiera nas do bunkra Atomgradu w górach Urzykistanu. Musimy zakraść się do wrogiej bazy i zapobiec wystrzeleniu rakiety.
Na tej stronie:
Droga do bunkra
Podczas zadania Ładunek wcielamy się w kapitana Price'a. Pierwsza część misji to mozolne skradanie się do wrogiej bazy i poszukiwanie karty dostępu do bunkra. W drugiej części misji czeka nas sporo walki w ciasnych korytarzach podziemnej placówki. Zaczynamy wyposażeni w wytłumiony karabin z lunetą i pistolet z tłumikiem.
- Na samym początku skorzystamy z drona zwiadowczego, by zlokalizować wejście do bunkra oraz oficera w czerwonym berecie, który ma kartę dostępu do podziemnej placówki.
- Radzimy zapoznać się ze sterowaniem dronem, ponieważ to narzędzie będzie bardzo pomocne podczas skradania się do bazy.
- Cele oznaczone za pomocą drona są podświetlone na czerwono, ale tylko przez krótki czas, więc radzimy często korzystać z drona.
- Do bazy prowadzi kilka dróg, jednak my proponujemy wybrać się trasą prowadzącą wzdłuż wzgórza po prawej stronie od miejsca, w którym zaczynamy.
- Podejdź do skał i powoli zakradaj się w kierunku bazy.
- Przy betonowych barierach stoi kilku strażników. Poczekaj, aż pierwszy oddali się od grupy, a następnie zdejmij go strzałem w głowę.
- Podejdź nieco bliżej i wyeliminuj jego kolegów, nim reszta się zorientuje.
UWAGA: Jeśli coś pójdzie nie tak, to możesz schować się za betonowymi barierami - za nimi przebiega krawędź mapy, więc wrogowie nie zajdą Price'a od tyłu. Można w ten sposób dość sprawnie pozbyć się praktycznie całego personelu bazy i uniknąć skradania się.
- Powoli czołgaj się w kierunku betonowego muru z czerwonym napisem „Stój” w języku rosyjskim. Jest tam przejście, które pozwoli znaleźć się blisko oficera z kartą.
- Uważaj na patrole chodzące wzdłuż muru i tuż za nim - korzystaj z drona, by oznaczać wrogów.
- Po przejściu przez mur skręć w prawo i omiń budynek. Kieruj się do budynku bez dachu oznaczonego liczbą 03.
- W budynku znajdziesz oficera w czerwonym berecie. Wyeliminuj go i podnieś kartę magnetyczną, którą upuści.
- Wyjdź na zewnątrz.
- Wyjdź z budynku i skieruj się w stronę wejścia do bunkra - znajdziesz je za charakterystycznym zielonym budynkiem ze schodami.
Wewnątrz bunkra
- Użyj karty na panelu na lewo od drzwi i wejdź do środka. Następnie zejdź schodami piętro niżej i zjedź po linie na dół.
- Przygotuj się na szybką wymianę ognia, ponieważ na dole czeka kilku strażników, którzy spodziewają się wizyty i zaczną strzelać od razu, gdy tylko znajdziemy się na dole.
- Po wyjściu z szybu windy skieruj się w prawo i podążaj przez kolejne pomieszczenia. Po chwili Price zostanie uwięziony przez trzech strażników. Szyby są pancerne, więc strzelanie nic nie da, ale po kilku sekundach pojawi się Farah i otworzy nam drzwi.
- Zaraz za drzwiami znajdziesz zapasy - polecam wziąć ze sobą strzelbę Expedite 12 oraz zapas amunicji, ponieważ ta broń przyda nam się za kilka minut.
- W następnym pomieszczeniu jest sporo wrogów kryjących się po kątach, więc zachowaj czujność i nie szarżuj, tylko systematycznie czyść każdy róg pomieszczenia.
- Idź dalej, ale zachowaj czujność, ponieważ w prawie każdym pomieszczeniu natrafisz na kilku przeciwników.
- Gdy dotrzesz do długiego pomieszczenia z konsolami w centralnej części, przygotuj się na dłuższą wymianę ognia z licznymi wrogami.
- Trzymaj się lewej strony pomieszczenia i uważaj na wrogów na pietrze.
- Po wyeliminowaniu niemilców podążaj za Farahą - schodami na górę i piętrem dookoła pomieszczenia. Po drodze czeka jeszcze kilku wrogów, więc miej się na baczności.
- Na końcu korytarza Farah zatrzyma się przy oświetlonych na pomarańczowo wrotach. Poczekaj, aż otworzy zamek.
- Przejdź przez drzwi i idź za Farahą. Wyeliminuj ostatnich wrogów i zeskocz na dół. Zanim zajmiesz się czymkolwiek innym, podejdź do wielkich wrót po prawej - znajdziesz tam zapasy.
- Koniecznie załóż kamizelkę kuloodporną oraz zabierz karabin RPK. W następnej sekcji najlepiej sprawdzi się połączenie RPK i strzelby Expedite 12.
Ucieczka i koniec misji
- Wysłuchaj dialogu do końca i użyj walizki, kiedy Farah poprosi o to Price'a. Po chwili otworzą się wrota, przy których były zapasy - za drzwiami czeka sporo wrogów, wiec wyeliminuj ich za pomocą RPK.
- Po chwili pojawi się licznik odliczający ok. 3 minuty do startu rakiety - pospiesz się i biegnij w głąb korytarza.
- Tuż przed zaparkowaną ciężarówką jest ukryty ciężko opancerzony przeciwnik.
- Podbiegnij do kolosa i wystrzel cały magazynek ze strzelby, a następnie przełącz się na RPK i wykończ drania.
- Przeładuj strzelbę, ponieważ za chwilę spotkamy jeszcze jednego kolosa.
- Po zabiciu kolosa otworzą się drzwi, za którymi będzie jeszcze paru słabych przeciwników. Pozbądź się ich i biegnij do końca korytarza, gdzie znajdziesz linę - użyj jej, by wyjść z bunkra.
- Na zewnątrz postaraj się jak najszybciej wyeliminować wszystkich wrogów - ale wszystkich, bez wyjątku.
- Zabij też kolosa - ponownie skorzystaj ze strzelby oraz RPK.
- Gdy pozbędziesz się przeciwników, biegnij do zielonego budynku ze schodami w centrum bazy i wejdź do pomieszczenia na piętrze.
- Wewnątrz jest jeszcze dwóch wrogów. Zabij ich i szybko aktywuj konsolę po prawej - przed upływem czasu.
To wszystko, zadanie Ładunek wykonane. Następna misja będzie nieco mniej typowa i skupi się na skradaniu oraz infiltracji innej bazy pod przykrywką.
Następnie: Call of Duty Modern Warfare 3 - Głęboka konspiracja: oficer, karta, atak chemiczny
Spis treści: Call of Duty Modern Warfare 3 - Poradnik, solucja
Poprzednio: Call of Duty Modern Warfare 3 - Reaktor: elektrownia, śmigłowce, sarin