Skip to main content

Call of Duty: Modern Warfare - PS4 kontra PS4 Pro. Analiza i porównanie Digital Foundry

Jak prezentuje się przebudowany silnik?

Nasi koledzy z brytyjskiego Digital Foundry wzięli na warsztat Call of Duty: Modern Warfare, przeprowadzając analizę techniczną i porównanie wersji z bazowego PS4 oraz PS4 Pro - na podstawie kampanii dla jednego gracza.

Redakcja zauważa, że przygoda w nowym Modern Warfare rozgrywa się w wielu różnorodnych lokacjach, a elementy otoczenia - drewno, błoto, ziemia i inne - w każdym przypadku wyglądają bardzo dobrze, a czasem nawet fotorealistycznie.

Zobacz na YouTube

Jeśli chodzi o porównanie wersji na PS4 i PS4 Pro, Digital Foundry twierdzi, że mocniejsza konsola lepiej radzi sobie z wyświetlaniem rozmycia w ruchu czy szczegółowych cieni. Bazowe PS4 nie jest z kolei w stanie utrzymać 60 klatek na sekundę. Wartość spada czasem nawet do 40.

Każda wersja oferuje jednak dopracowane modele broni i robiące wrażenie animacje przeładowania, które zmieniają się w zależności od liczby pozostałych magazynków - pod względem tego aspektu mamy do czynienia z najlepszym Call of Duty w historii.

Gra zachwyca, ale ma problemy z płynnością na podstawowym PS4

Digital Foundry zwraca też uwagę na brak pasków ładowania. Gra wczytuje kolejną sekcję podczas wyświetlania przerywników filmowych pomiędzy misjami.

Gra zachwyca też dużą liczbą odbić i sprytnie kierowanym, sztucznym światłem, które dba o odpowiedni nastrój i zwraca uwagę gracza na odpowiednie miejsca.

Na potrzeby Modern Warfare Infinity Ward przebudowało wszystkie elementy silnika graficznego. Gra zadebiutowała 25 października.

Następnie: Nocne neony i ucieczka od policji w premierowym zwiastunie Need for Speed Heat

Zobacz także