Call of Duty: Modern Warfare - tryb realistyczny wyłączy interfejs i zwiększy obrażenia
W wariancie wieloosobowym.
Wczoraj Infinity Ward ujawniło nowe szczegóły o rozgrywce wieloosobowej w Call of Duty: Modern Warfare. Okazuje się, że w grze pojawi się tryb realistyczny, który zwiększy poziom trudności zmagań sieciowych.
Opcjonalna funkcja wyłączy elementy interfejsu. Z ekranu znikną więc wskazujący pozycję graczy i ważnych celów kompas oraz informacje o używanej aktualnie broni, zapasach amunicji i zdobytych punktach.
Zabraknie także wskaźników graficznych i dźwiękowych, potwierdzających, że trafiliśmy wroga. Ponadto zwiększeniu ulegną zadawane obrażenia - każdy strzał w głowę będzie śmiertelny, a do zabicia przeciwnika wystarczy mniej naboi niż w trakcie normalnej rozgrywki.
To jednak nie wszystko, ponieważ na nocnych mapach pojawi się możliwość niszczenia źródeł światła, co oczywiście może istotnie wpłynąć na przebieg potyczek. Poza tym korzystając z noktowizora nie namierzymy oponentów przez celownik.
Ponadto opcja realistyczna zaoferuje nieco inne udźwiękowienie, dzięki czemu strzały zabrzmią nieco inaczej. Do tego autentyczniejsze niż podczas tradycyjnej zabawy zachowanie broni palnej i poruszanie postacią.
W module sieciowym tegorocznej odsłony cyklu pojawi się szereg zróżnicowanych trybów rozgrywki. W planach zmagania 2 na 2, 6 na 6, 10 na 10 i 20 na 20, a także przeznaczony dla ponad 100 użytkowników wariant Ground War.
Call of Duty: Modern Warfare zadebiutuje 25 października na PC, PS4 i Xbox One. Wcześniej - we wrześniu - na wszystkich platformach sprzętowych odbędą się otwarte testy zabawy wieloosobowej produkcji.
Źródło: DSO Gaming