Skip to main content

Call of Duty: WW2 - misja: Twierdza

Heroiczne czyny, walka o kościół i strzelanie z wieży.

Na początku misji podbiegnij za towarzyszami za murek. Po drugiej stronie ulicy, w budynku są przeciwnicy. Musisz poprosić Aiello o specjalny granat dymny, którym oznaczysz cel dla moździerzy - rzuć go w stronę wrogów.

Po ostrzale ruszajcie na Niemców. Trzymaj się prawej strony, tak, żeby zajść do końca budynku i wejść do niego ostatnim wejściem, oczywiście po pokonaniu przeciwników. Jeden będzie w drzwiach, inni w środku - także na piętrze. Na piętrze jest też jedna pamiątka - wisi nad umywalką, przy obrazie z różami na piętrze.

Po pokonaniu wrogów w domu musicie wyjść na ulicę przed kościołem, gdzie czekają kolejni wrogowie. Zaraz przyjadą też kolejni - na początku w dwóch samochodach. Przygotuj granaty, żeby rzucić im je na powitanie. Teraz parę minut spędzisz na strzelaniu do przeciwników przy kościele. W pewnym momencie zjawi się też wóz opancerzony i musisz jak najszybciej zastrzelić strzelca.


Heroiczny czyn #5. Podczas walki przed kościołem masz szansę na wykonanie kolejnej heroicznej akcji. Zwróć uwagę na towarzyszy - jeden z nich zostanie ranny na ulicy. Musisz go przeciągnąć za samochód, by uchronić go przed strzałami. Najlepiej rzuć wcześniej granaty dymne, byś sam nie został zastrzelony.


Kościół i ochranianie Zussmana

Gdy pojawią się kolejne wrogie posiłki, w pewnym momencie otrzymasz ponownie granat dymny dla oznaczenia celu dla moździerzy, więc skorzystaj w niego, rzucając we wrogów. Potem pokonaj jeszcze pozostałych - pamiętaj, żeby prosić towarzysza o apteczkę, a drugiego o podświetlanie wrogów.

Po walce czas na zbiórkę przed drzwiami i wejście do kościoła. Gdy tylko podejdziesz do skrzyni z amunicją, z drugiego końca zacznie się ostrzał. Na początku pozbądź się wroga używającego CKM-u, później celuj w pozostałych. Bądź też gotów, by zaraz mierzyć we wroga z miotaczem ognia - strzelaj w butlę na jego plecach.

Przesuwaj się do przodu, zajrzyj do wnęki po prawej, by w dziurze przy podłodze znaleźć jeszcze jedną pamiątkę. Potem pozbądź się pozostałych przeciwników i idź do przedsionka, po uprzednim rzuceniu tam granatu. Po krótkim przerywniku ruszaj za Piersonem na szczyt wieży po drabinie. Tutaj chwyć za karabin snajperski.

Musisz likwidować kolejnych oznaczanych na ekranie przeciwników, by chronić Zussmana i resztę grupy sojuszników na dole. Na początku załatw zawsze tych, którzy korzystają z CKM-ów czy miotaczy ognia, gdyż są największym zagrożeniem. W pewnym momencie zjawią się też wozy bojowe - pozbądź się obsługi działek. Po skutecznym osłanianiu Zussmana przez pewien czas będziesz musiał zareagować odpowiednim przyciskiem, by uniknąć dzwonu. Potem podejdź do drabiny i schodź w dół.

Po scence pozostaje jeszcze ostatni cel, czyli obrona małego placyku przed kościołem przed nacierającymi Niemcami. Gdy tylko sojusznik da ci znać, weź od niego granaty i rzuć w grupy wrogów przed wami. Po lewej leży też miotacz ognia - warto z niego skorzystać. Upewnij się też, że masz pełny pasek zdrowia.



Wrogowie będą nacierać po głównych schodach, ale też od lewej strony, więc regularnie przemieszczaj się między tymi dwoma punktami. Nie pozwól przeciwnikom dotrzeć zbyt blisko, bo trudniej będzie ci unikać ostrzału. W końcu otrzymasz specjalny granat syngalizacyjny do oznaczenia celu nalotu - rzuć go w kolejne nadciągające posiłki wroga i odczekaj chwilę, walcząc jeszcze z paroma przeciwnikami.

Zobacz także