Call of Duty: WW2 ponownie uruchamia serwery dedykowane
Po kilku dniach problemów.
Po kilku dniach problemów, Sledgehammer Games ponownie uruchomiło serwery dedykowane w strzelance Call of Duty: WW2.
Twórcy zmienili infrastrukturę na P2P wkrótce po publikacji ostatniej większej łatce, która nie tylko łatała błędy, ale wywołała także niespodziewane problemy.
„Aktualizacja opublikowana w piątek odpowiedziała na kilka ważnych potrzeb, ale miało to niestety negatywny wpływ na działanie serwerów. W rezultacie przełączyliśmy się na infrastrukturę P2P” - napisano wtedy w komunikacie.
„Ogólnie gra jest stabilna, ale wiemy, że P2P niesie ze sobą migrację hosta i inne problemy, które mogą wpływać na komfort rozgrywki. Powrót na dedykowane serwery jest teraz naszym najważniejszym priorytetem” - dodało Sledgehammer.
Jak podano na Twitterze, sytuacja wróciła już do normy.
Gracze narzekali także na inne problemy, takie jak kasowanie statystyk po zakończonym meczu czy zawieszanie się looby przed wkroczeniem do rozgrywek. Powrót serwerów dedykowanych powinien wpłynąć pozytywnie także na te kwestie.
Zobacz: Call of Duty: WW2 - poradnik i najlepsze porady
Część graczy donosi jednak, że Call of Duty: WW2 nadal ma problemy z podsumowaniem kończonych potyczek, zwłaszcza jeśli gramy w grupie.
Wczoraj poinformowano, że w celu poprawienia stabilności infrastruktury opóźniono nawet wprowadzenie transakcji cyfrowych.
Niestety, Sztab (Headquarters) - społecznościowy hub dla maksymalnie 48. graczy - pozostaje pusty, lecz naprawienie tego elementu jest zapewne następne na liście łatania w Sledgehammer Games.