Capcom rozpoczyna łatanie Dragon's Dogma 2. Pierwszy patch pozwala zacząć nową grę
Jest też blokada FPS, ale tylko na PS5.
Capcom opublikował obiecywaną już jakiś czas temu, pierwszą aktualizację Dragon's Dogma 2. Na liście nowości wyróżnia się możliwość rozpoczęcia nowej gry bez kasowania poprzedniej, a także więcej opcji graficznych na PlayStation 5.
Wśród tych ostatnich znalazły się opcje wyłączenia rozmycia obrazu, a także ray tracingu. Jest też opcjonalna blokada do maksymalnie 30 klatek na sekundę, co zapewne uda się osiągnąć z względną stabilnością przy zrezygnowaniu właśnie z funkcji śledzenia odbić.
Japoński wydawca już teraz ostrzega jednak, by nie spodziewać się cudów, ponieważ „poprawki płynności działania planowane są na kolejne aktualizacje” - dodano.
Jak wymieniono, możliwe jest także rozpoczęcie nowej gry bez kasowania poprzedniej. Brzmi raczej mało rewolucyjnie, lecz brak tak fundamentalnego rozwiązania był często krytykowany zaraz po premierze.
Mniejsze zmiany to możliwość kupienia większej liczby przedmiotów Art of Metamorphosis, pozwalających na zmianę wyglądu postaci. Do tego szybsze uzyskanie dostępu do zadania pobocznego, po ukończeniu którego otrzymujemy dostęp do własnego mieszkania.
Na koniec dwie poprawki tylko na PC: poprawa jakości obrazu przy włączonej opcji DLSS Super Resolution, a także „naprawienie błędu związanego z wyświetlaniem modeli przy określonych ustawieniach”, cokolwiek może to oznaczać.
Posiadacze Xbox Series X/S muszą tymczasem uzbroić się w cierpliwość, ponieważ łatka na te konsole pojawi się dopiero w nadchodzących dniach.
Zobacz także: Dragon's Dogma 2 - Poradnik