Skip to main content

CD Projekt Red: wciąż jest wiele mocy w konsolach obecnej generacji

Deweloper zachwycony grafiką niedawno wydanych gier.

Wiemy na pewno, że Cyberpunk 2077 ukaże się na obecnej generacji konsol. Redakcja GamingBolt porozmawiała więc z Milesem Tostem - projektantem poziomów - o wydajności sprzętu i trudnościach związanych z optymalizacją.

- Niedawno wydane tytuły pokazały nam wszystkim, że wciąż jest wiele mocy w konsolach obecnej generacji. Wciąż zaskakuje mnie, co można w tej kwestii [ulepszania warstwy graficznej i optymalizacji - przyp. red.] zrobić - tłumaczy Tost.

Deweloper nie przywołał konkretnych przykładów, ale niewykluczone, że ma na myśli chociażby Spider-Mana, God of War czy Forza Horizon 4. Twórca Cyberpunk 2077 wspomniał też o roli, jaką odgrywa optymalizacja i doświadczenie deweloperów.

Pojawiały się pogłoski, że gra zostanie wydana również na kolejną generację sprzętową

- Porównując gry wydane na początku bieżącej generacji do niesamowicie wyglądających tytułów, które zadebiutowały niedawno, widać zdumiewającą różnicę.

- Deweloperzy to zaradni goście. Wymyślamy nowe i lepsze sposoby używania i optymalizowania narzędzi, z którymi pracujemy - dodaje projektant poziomów.

CD Projekt Red już wcześniej zapewniał, że od początku prac nad grą dba o odpowiednią optymalizację. Demo gry uruchomiono na komputerze wyposażonym w procesor i7-8700K z taktowaniem 3,70 Ghz, kartą graficzną GTX 1080Ti i 32 Gb RAM.

Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:

Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.

Zobacz także