CD Projekt Red: wciąż jest wiele mocy w konsolach obecnej generacji
Deweloper zachwycony grafiką niedawno wydanych gier.
Wiemy na pewno, że Cyberpunk 2077 ukaże się na obecnej generacji konsol. Redakcja GamingBolt porozmawiała więc z Milesem Tostem - projektantem poziomów - o wydajności sprzętu i trudnościach związanych z optymalizacją.
- Niedawno wydane tytuły pokazały nam wszystkim, że wciąż jest wiele mocy w konsolach obecnej generacji. Wciąż zaskakuje mnie, co można w tej kwestii [ulepszania warstwy graficznej i optymalizacji - przyp. red.] zrobić - tłumaczy Tost.
Deweloper nie przywołał konkretnych przykładów, ale niewykluczone, że ma na myśli chociażby Spider-Mana, God of War czy Forza Horizon 4. Twórca Cyberpunk 2077 wspomniał też o roli, jaką odgrywa optymalizacja i doświadczenie deweloperów.
- Porównując gry wydane na początku bieżącej generacji do niesamowicie wyglądających tytułów, które zadebiutowały niedawno, widać zdumiewającą różnicę.
- Deweloperzy to zaradni goście. Wymyślamy nowe i lepsze sposoby używania i optymalizowania narzędzi, z którymi pracujemy - dodaje projektant poziomów.
CD Projekt Red już wcześniej zapewniał, że od początku prac nad grą dba o odpowiednią optymalizację. Demo gry uruchomiono na komputerze wyposażonym w procesor i7-8700K z taktowaniem 3,70 Ghz, kartą graficzną GTX 1080Ti i 32 Gb RAM.
Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:
- Cyberpunk 2077 - pierwszy gameplay
- Cyberpunk 2077 - premiera i najważniejsze informacje
- Cyberpunk 2077 - kolekcjonerka z figurką za ponad 700 zł
- Cyberpunk 2077 z Keanu Reevesem. Jest nowy zwiastun
- Cyberpunk 2077 - Night City w nowym zwiastunie
- Cyberpunk 2077 ukaże się w wersji z polskim dubbingiem
Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.