Cdp.pl poszerza ofertę sklepu
Gry, filmy, muzyka, książki i inne.
Spółka Cdp.pl poinformowała, że zamierza od jutra znacznie poszerzyć ofertę w swoim sklepie internetowym.
Firma planuje sprzedaż cyfrową i wysyłkową ponad 40 tysięcy produktów w wielu kategoriach: gry wideo, filmy, muzyka, książki, gry planszowe i karciane, produkty kolekcjonerskie i hobbystyczne czy „wybrana oferta sprzętowa”.
Zmianie ulegnie także wygląd sklepu. Pojawią się też nowe formy płatności, z bitcoinami włącznie.
„Nowe Cdp.pl to bardzo ambitny projekt. Zależało nam na stworzeniu czegoś więcej niż kolejnego sklepu dystrybutora z grami, książkami czy muzyką” - komentuje Michał Gembicki, dyrektor generalny Cdp.pl.
„Stawiamy też na wydajną logistykę. Dbamy o każdy szczegół i dlatego można u nas zamawiać towary z dostawą jeszcze tego samego dnia. Chcieliśmy sięgnąć po wszystkie nowoczesne rozwiązania, które naszym zdaniem pozwolą z powodzeniem konkurować z największymi projektami e-commerce na polskim rynku.”
Nowa wersja sklepu zadebiutuje jutro, 23 stycznia.
Sklep Cdp.pl jeszcze do niedawna był częścią CD Projektu, ale w listopadzie sprzedano pakiet kontrolny, a działalność przejęli wieloletni pracownicy, a zarazem obecni członkowie zarządu. Więcej o planach firmy na przyszłość znaleźć można w naszym artykule z grudnia.