Skip to main content

CDP.pl rozszerza ofertę o filmy i audiobooki

Firma świętuje pierwsze urodziny.

Po trwających od kilku miesięcy testach, platforma dystrybucji cyfrowej CDP.pl rozszerza ofertę o filmy i audiobooki. Informację opublikowano w ramach obchodzonych właśnie pierwszych urodzin sklepu.

Klasyka wiecznie żywa

„Dokładnie rok temu uruchomiliśmy platformę cdp.pl, mając w ofercie niewiele ponad 30 gier. Dzisiaj, z 3 tysiącami różnych produktów jesteśmy jednym z liderów na polskim rynku cyfrowej dystrybucji, który dopiero się kształtuje, ale też bardzo szybko rośnie” - powiedział członek zarządu i dyrektor zarządzający CDP.pl, Michał Gembicki.

Firma należąca do CD Projekt nie chce jednak konkurować z serwisami oferującymi filmy na życzenie. Raz zakupiony tytuł staje się własnością gracza, bez zabezpieczeń DRM.

„W najbardziej naturalny sposób kupione u nas filmy stają się własnością kupującego na zawsze. Już na starcie mamy bardzo mocne tytuły, a ofertę będziemy bardzo dynamicznie rozbudowywać” - dodaje Gembicki.

Oferta obejmuje obecnie około 50 produkcji, w tym „Rambo: Pierwsza Krew”, „Ucieczka z Nowego Jorku” czy „Czas Apokalipsy”. Wśród audiobooków znaleźć można cykl wiedźmiński, „Metro 20133” i „Grę Endera”. Z okazji urodzin przygotowano także promocyjne ceny.

W I połowie tego roku na CDP.pl wypracowało 1,08 mln zł straty. Firma jest też dystrybutorem gier, filmów na DVD oraz Blu-ray, a także gier karcianych i planszowych.

Zobacz także