Skip to main content

Chilijski operator komórkowy zrobił reklamę w GTA San Andreas

Sztuka marketingu.

Chilijski operator komórkowy WOM postawił na dość ekscentryczną formę marketingu. Firma postanowiła zareklamować swoje usługi w GTA San Andreas, a co najciekawsze - ogląda się to całkiem nieźle.

Reklama jest krótka i przyjemna w odbiorze. Hiszpańskie napisy i narracja mogą sprawić polskiemu odbiorcy pewien kłopot, jednak ostateczny przekaz jest dosyć uniwersalny. Główny bohater - w tej roli prawdopodobnie niczego nieświadomy Vin Diesel - wyrusza w podróż po San Andreas, by zachęcić napotykanych przechodniów do korzystania z usług sieci WOM.

W zaledwie minutowym materiale zamieszczono masę szczegółów, które podbudowują wiarygodność wykreowanego świata. Budynki przyozdobiono reklamami sieci, a charakterystyczny napis Vinewood zmienił się w 5G WOM. Na uwagę zasługuje także zastosowanie jednolitej, fioletowej kolorystyki.

Jak możemy zobaczyć na profilu Facebook chilijskiego operatora, reklama zdążyła zebrać ogromną liczbę wyświetleń oraz pozytywnych reakcji. Nic w tym dziwnego, mamy bowiem do czynienia z materiałem, który z pewnością trafił do przepełnionych nostalgią graczy.

Oczywiście w żadnym razie nie zachęcamy do korzystania z oferty sieci WOM. Warto jednak docenić sposób, w który firma postanowiła reklamować swoje usługi. Rzadko kiedy mamy do czynienia z marketingiem, który mógłby się pochwalić tak ciepłym odbiorem widowni.

Zobacz także