Skip to main content

Chivalry 2 - Upadek Lionspire: tarany, rynek, trebusze

Obrona bram, walka na rynku, materiały wybuchowe.

Upadek Lionspire to jedna z map w Chivalry 2, na którą trafisz w ramach trybu rozgrywki cel drużynowy. W trakcie meczu spróbujesz powstrzymać bądź przepchać tarany, powalczysz też o bramę, rynek miasta i trebusze. Na mapie tej może spotkać się maksymalnie 64 graczy, po 32 na drużynę.

Uwaga - jak w przypadku każdej mapy w trybie cel drużynowy, tutaj także drużyna obrońców odniesie natychmiastowe zwycięstwo jeśli uda jej odeprzeć atakujących w trakcie przynajmniej jednego zadania.


Na tej stronie:


Początek - walka o tarany, brama

Od pierwszych minut rozgrywki będziecie walczyć o tarany (1). Jako atakujący twoim celem jest przepchać je pod mury twierdzy, z kolei jako obrońca musisz temu zapobiec. Przypomina to etap z wieżami oblężniczymi z mapy Oblężenie Rudheimu.

Gdy tarany dotrą pod mur (2), atakujący będą musieli je obsłużyć i wykorzystać do przebicia się przez bramy. Jeśli jesteś w drużynie atakujących, eliminuj możliwie szybko każdego gracza, który wejdzie w interakcję z maszyną oblężniczą.


Rynek miasta

Kolejną częścią tej mapy jest walka o rynek miasta. Jako obrońca twoim celem jest nie dopuścić wrogów do centralnej jego części. Do tego celu możesz wykorzystać balistę (3) ulokowaną na wprost od bramy - każdy pocisk natychmiast uśmierci trafionego wroga. Jeśli grasz w drużynie atakującej, postaraj się jak najszybciej zejść z otwartego terenu i schowaj się za budynkami (4). W ten sposób gracz obsługujący balistę nie będzie w stanie cię trafić.

Punktem, o który będziecie tutaj walczyć, jest strefa w pobliżu pomnika (5). Każdy gracz który się do niego zbliży weźmie udział w przejmowaniu - standardowo pojawi się pasek postępu, który będzie się zapełniał, jeśli w pobliżu będzie więcej atakujących niż obrońców.


Brama, most

Po walce na rynku akcja przeniesie się w pobliże kolejnej bramy, którą obrońcy muszą utrzymać - a atakujący przez nią się przebić. Kluczowym miejscem jest tutaj most (6), na którym odbędzie się większość starć.

Niezależnie od tego, w której jesteś drużynie, możesz wykorzystać klasę Łucznika by nękać wrogów z odległości - otwarty teren temu sprzyja. Świetnie spiszą się tutaj obszarowe umiejętności specjalne - szczególnie bomba ognista, którą podpalisz kilku wrogów, jak i sztandar lub róg wojenny, dzięki którym uzdrowisz wielu sojuszników jednocześnie.


Trebusze

Ostatni etap to walka o machiny oblężnicze. W przypadku gry jako obrońca musisz ochronić łącznie trzy trebusze (7). Celem atakujących z kolei jest zbliżenie się do nich i podłożenie ładunków wybuchowych, które po kilkunastu sekundach doprowadzą do zniszczenia machiny. Jeśli grasz obrońcą, to na ekranie wyświetli się ikonka bomby (8) w przypadku trebusza, przy którym podłożony został ładunek wybuchowy.

Mecz zakończy się w momencie zniszczenia wszystkich trzech trebuszy (zwyciężą wtedy atakujący) bądź gdy upłynie czas (co oznaczać będzie wygraną obrońców).

Poprzednio: Chivalry 2 - Rzeź Coxwell: brama, kradzież złota, szturm

Spis treści: Chivalry 2 - poradnik i najlepsze porady

Zobacz także