Chorus - Złomiarka: przeszukaj wrak Artoka, początek gry
Zbieranie akumulatorów, odblokowanie Rytuału Zmysłów, wieżyczki i wrony.
Złomiarka to pierwsza misja w Chorus, która jednocześnie rozpoczyna całą rozgrywkę. W jej trakcie zwiedzisz wrak okrętu Artok, poznasz podstawowe mechaniki rozgrywki i nauczysz się korzystać z Rytuału Zmysłu.
Na tej stronie:
- Zapuść się głębiej, zbierz amuluatory
- Wieżyczki, akumulatory za barierą
- Zbierz pozostałe akumulatory
- Wróc do Enklawy, wspomnienie, zniszcz Wrony piratów
Zapuść się głębiej, zbierz akumulatory
Po długiej serii scen przerywnikowych przejmiesz wreszcie stery nad okrętem. Na ekranie wyświetli się trochę informacji dotyczących sterowania. Po wszystkim podążaj wzdłuż jedynej dostępnej ścieżki i wleć w akumulator (1), by go zebrać.
Na ekranie pojawi się niewielkie okno z informacją o możliwości wykorzystania Rytuału Zmysłów.Wciśnij wskazany klawisz, by oznaczyć lokalizację pozostałych 3 akumulatorów (2). Udaj się do nich i je zbierz - część ukryta jest za przeszkodami.
Wieżyczki, akumulatory za barierą
W dalszej części trafisz na pierwsze zagrożenie - wrogą wieżyczkę (3). Wykorzystaj działko obrotowe i za pomocą lewego przycisku myszy (RB i RT w przypadku konsol Xbox i PlayStation) się z nią rozpraw.
Zbierz akumulator (4) u dołu pomieszczenia, a następnie aktywuj Rytuał Zmysłów. Od miejsca, w którym był, rozciągać będzie się niebieska linia (5). Podążaj za nią - jeśli zniknie, ponownie aktywuj Rytuał Zmysłów.
Przeleć do kolejnego pomieszczenia, zniszcz tamtejszą wieżyczkę i zbierz akumulator (6) czekający na końcu korytarza. Z tego miejsca obróć kamerę w lewo i udaj się do trzeciego akumulatora (7).
Zbierz pozostałe akumulatory
Leć teraz za znacznikiem misji do kolejnej, tym razem otwartej strefy. Tutaj do zebrania masz sześć kolejnych akumulatorów (8) - odkrywaj ich lokalizację za pomocą Rytuału Zmysłów i zbieraj kolejne przedmioty.
Jest tutaj także sporo innych przedmiotów (9) do zebrania, które także podświetlisz tą samą umiejętnością. Zebranie każdego z nich dostarczy ci kilkuset kredytów, które wykorzystasz potem do zakupu ulepszeń do statku.
Uważaj także na tutejsze wieżyczki - jest ich tutaj sporo. Wykorzystaj mnóstwo przeszkód terenowych, by skryć się przed ich ogniem i eliminuj zagrożenia jedno po drugim.
Wróc do Enklawy, wspomnienie, zniszcz Wrony piratów
Po zebraniu wszystkich akumulatorów podążaj za znacznikiem. Natkniesz się na wspomnienie (10). Zbliż się do niego i aktywuj Rytuał Zmysłów, by je wyczuć. Rozegra się wtedy scena z przeszłości. W kolejnym tunelu musisz wykorzystać dopalacz, by uniknąć pocisków. Aktywujesz go za pomocą klawisza Shift (LB i L2 w przypadku konsol).
W następnej otwartej sekcji natrafisz na pierwsze statki wroga - Wrony (11). Przeciwnicy ci stanowią znacznie większe zagrożenie z uwagi na to, że mogą się poruszać. Pozostawaj w ruchu by unikać ich ognia i eliminuj kolejne cele. Jeśli masz z nimi problem, zajrzyj na naszą stronę walka: jak walczyć, by wygrywać gdzie poznasz kilka porad związanych z potyczkami.
Do aktywowania są tutaj jeszcze dwa dodatkowe wspomnienia, które możesz podświetlić za pomocą Rytuału Zmysłów. Nie jest to jednak obowiązkowe. Po walce udaj się za znacznikiem misji.
Po chwili wylecisz w otwartą przestrzeń kosmiczną. Odblokujesz także napęd podświetlny. W tym momencie misja ta dobiegnie końca.
Następnie: Chorus - Droga do domu: Azan, dotrzyj do Enklawy
Spis treści: Chorus - Poradnik, Solucja