CI Games obiecuje skrócić czasy ładowania w Sniper Ghost Warrior 3
Trwają prace nad łatkami.
Wydany we wtorek Sniper Ghost Warrior 3 zmaga się z wieloma problemami natury technicznej, do których należą między innymi długie czasy ładowania. Twórcy obiecują, że pracują nad przyspieszeniem wczytywania danych.
W oświadczeniu opublikowanym na oficjalnej stronie gry prezes CI Games - Marek Tymiński - oznajmił, że deweloperzy przygotowują już stosowne łatki.
„Nim udostępnimy jakąkolwiek dodatkową treść do produkcji, skupiamy się na dalszym optymalizowaniu Sniper Ghost Warrior 3, aby zmniejszyć problemy z liczbą klatek na sekundę i czasami ładowania” - napisał menedżer.
Tymiński nie podał jednak na razie żadnych konkretnych szczegółów na temat aktualizacji. Nie wiadomo też, kiedy mogłyby ujrzeć światło dzienne.
Obecnie każde wczytywanie jednego z czterech regionów otwartego świata na PS4 to niemal pięć minut oczekiwania i wpatrywania się w pasek postępu. Jest także zapętlona piosenka.
Prezes CI Games podkreślił też, że produkcja została „dobrze przyjęta przez rynek”, a twórcy zbierają „cenne opinie od graczy” na temat projektu. To właśnie na podstawie zgromadzonych uwag autorzy przygotują poprawki.
Warto przypomnieć, że oryginalnie Sniper Ghost Warrior 3 miało ukazać się z wariantem sieciowym, ale w dniu premiery okazało się, że oferuje jedynie kampanię fabularną. Deweloperzy tłumaczą, że nie chcąc „rozwodnienia potencjału” trybu dla pojedynczego gracza podjęli decyzję o wydaniu multiplayera w późniejszym terminie.
Debiut gry nie należy jednak do zbyt udanych. Tytuł zbiera niezbyt dobre recenzje i choć Marek Tymiński próbował uspokoić sytuację, tłumacząc, że oceny dziennikarzy nie są czynnikiem decydującym o sukcesie produkcji, ceny akcji CI Games spadły nawet o 40 procent.