Skip to main content

Cities: Skylines 2 ma problemy. Twórcy opóźniają DLC

Najpierw poprawki.

Studio Colossal Order trzyma się złożonej obietnicy i nie zamierza wydać nowej zawartości do Cities: Skylines 2, dopóki z gry nie znikną najważniejsze błędy. Z tego też powodu pierwsze płatne DLC trzeba było oficjalnie opóźnić.

Mowa konkretnie o rozszerzeniu „Beach Properties”, które - jak możemy wywnioskować z nazwy - doda elementy związane z szeroko pojętym plażowaniem i piaszczystą infrastrukturą. Nowości miały trafić do gry jeszcze w tym roku, ale premierę przełożono jednak na pierwszy kwartał przyszłego roku. Twórcy uzasadniają decyzję chęcią wyeliminowania z gry błędów.

A tych w ostatnim czasie się trochę namnożyło. Po wydaniu ostatniej aktualizacji, deweloperzy wykryli w grze ponad setkę bugów i błędów. „Podjęliśmy decyzję o opóźnieniu wydania dodatkowych treści, ponieważ skupiamy się na poprawie wydajności gry” - napisali twórcy w komunikacie na Steamie. W innym wpisie wyjaśniono, że deweloperzy pracują też nad usprawnieniem optymalizacji, która wciąż pozostawia wiele do życzenia.

Rozkład dodatków na najbliższe miesiące.
Gdy wersja PC osiągnie pożądany przez nas poziom, skupimy się na wydaniu konsolowym i zawartości dodatkowej” - czytamy dalej. „Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia DLC, ale nie uda nam się wydać ich zgodnie z pierwotnym harmonogramem. Pierwszy pakiet zasobów, Beach Properties, został opracowany przez naszych artystów i partnera outsourcingowego, ale trafi do gry dopiero po zakończeniu prac nad poprawkami”.

Wygląda więc na to, że przed deweloperami wciąż jeszcze sporo pracy. Całkiem niedawno dowiedzieliśmy się, że nieco dłużej poczekają także gracze wypatrujący oficjalnego edytora modów. Prace potrwają dłużej, niż planowano, ale twórcy zapewniają, że jest na co czekać. Narzędzie ma być wspierane przez lata po premierze, jak w przypadku poprzedniej odsłony serii.

Zobacz także