Cities: Skylines z 2 milionami sprzedanych egzemplarzy
Twórcy świętują rocznicę premiery.
Ekonomiczna strategia dla budowniczych miast - Cities: Skylines - sprzedała się w nakładzie 2 milionów egzemplarzy. Wynik osiągnięto dokładnie w rok - produkcja studia Colossal Order debiutowała 10 marca 2015 r.
Już sama premiera tytułu była bardzo udana. Wydawca - Paradox Interactive - informował o rozprowadzeniu 250 tysięcy sztuk w jeden dzień. Pierwszy milion osiągnięto w kwietniu.
Za produkcję odpowiada mały zespół, dostarczając wszystko, czego oczekiwali gracze rozczarowani najnowszym SimCity z 2013 roku. Zadbano o wsparcie dla modów, spore tereny pod zabudowę czy brak wymogu połączenia z siecią.
To zapewne właśnie dlatego fani z rozbawieniem przyjęli fakt, że okolicznościowy trailer, opublikowany na pierwszą rocznicę premiery, ubarwiono muzyką z... The Sims 3. Ups.
Okazuje się jednak, że to czysty przypadek. „Wow, ale zbieg okoliczności” - napisano w komunikacie Paradox Interactive. „Kupiliśmy ten utwór w pewnej usłudze... Widać korzystają z niej także nasi drodzy przyjaciele z EA :)”.
Twórcy pochwalili się też, że twórcy modyfikacji przygotowali już ponad 76 tysięcy własnych dodatków. Z tej okazji na 22 marca zaplanowano publikację darmowego rozszerzenia, rozbudowującego funkcje modyfikacji terenu, a także dodającego opcje budowy kanałów i nabrzeży.
„Cities: Skylines to bardzo solidny reprezentant gatunku, dostarczający dużo świetnej zabawy na dziesiątki wieczorów” - napisał Damian w naszej recenzji.