COD Black Ops Cold War - Desperackie środki, cz.2: karta, Czarkow
Różne warianty zdobycia przepustki.
Na bieżącej stronie znajdziesz dalszą część opisu Desperackie środki, która jest misją fabularną w Call of Duty: Black Ops Cold War. Po wyłączeniu kamer oraz ewentualnym wyeliminowaniu agenta będziemy musieli zdobyć kartę wstępu. Można to uczynić na kilka sposobów:
- Wariant 1 - samodzielne zdobycie karty.
- Wariant 2 - otrucie Czarkowa.
- Wariant 3 - wrobienie Czarkowa.
- Wariant 4 - zabicie Czarkowa z pomocą więźnia.
Mapa - Łubianka
Możesz także otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
Wariant 1 - samodzielne zdobycie karty
Aby skorzystać z tego wariantu należy włamać się do biura werbunkowego (B na mapie).
Na szafce z lewej strony znajdziesz pudełko z cygarami (1). Podnieś jedno z nich i skieruj się do stróżówki (C na mapie). Porozmawiaj ze strażnikiem i przy pomocy cygara przekonaj go, aby wpuścił bohatera do zbrojowni (D na mapie).
W pomieszczeniu znajdziesz kartę (2), którą podnieś. Kolejnym celem będzie jej przeprogramowanie. Udaj się do biura ewidencji (F na mapie), wyeliminuj po cichu strażnika i skieruj się do komputera, gdzie przeprogramuj kartę. Następnie udaj się do więzienia (N na mapie) po drodze pokazując kartę strażnikowi. W ten sposób dotrzesz do więzienia (N na mapie), gdzie misja będzie kontynuowana.
Wariant 2 - otrucie Czarkowa
Druga możliwość, to pozbycie się generała Czarkowa (E na mapie) przy pomocy trucizny. Aby tego dokonać skieruj się w stronę schodów prowadzących na dół.
Na prawo od nich znajdziesz szyb wentylacyjny (G na mapie) - wystarczy podnieś kratkę (3), a potem ruszyć przed siebie i w prawo. Dotrzesz do biura, w którym poczekaj, aż strażnik na korytarzu zacznie się oddalać.
Przejdź wtedy przez korytarz i wejdź do biura Krawczenki (H na mapie). Włam się do komputera i przejrzyj dokumenty związane z kretem. W wiadomości zobaczysz trzy symbole chemiczne S, Re i Nd. Odnajdź je na tablicy (4), a potem przenieś znajdujące się przy nich numery do zamka (5) przy szafce z truciznami. Kod to: 16 75 60.
Uwaga - jeśli w komputerze wyświetliłyby się inne symbole chemiczne, to odnajdź je na tablicy i spisz (w kolejności wyświetlonej na komputerze) znajdujące się przy nich liczby. To one stworzą kod.
Weź truciznę Nova-6 i udaj się z nią do biura Czarkowa (E na mapie). Porozmawiaj ze strażnikiem na korytarzu i poproś o spotkanie. W jego trakcie dodaj truciznę do jednej z filiżanek. Jeśli Czarkow weźmie tę, w której nie ma trucizny, to zwróć jego uwagę na jedno ze zdjęć (6), a kiedy się odwróci zamień filiżanki (7). Po jego otruciu zdobędziesz kartę dostępu. Opuść biura przez salę narad (M na mapie).
Wariant 3 - wrobienie Czarkowa
Kolejna możliwość zdobycia karty, to wrobienie Czarkowa, który jest przeciwnikiem Krawczenki.
Zacznij od skierowania się do serwerowni (L na mapie), do której możesz dostać się przez szyb wentylacyjny (G na mapie). W środku natkniesz się na dwóch strażników, których możesz po cichu wyeliminować. Podejdź wtedy do komputera (8) i zaloguj się do serwera. Następnie będziesz musiał wybierać liczby, których nie ma na kartce z lewej.
Będą to: 876, 599, 345. Następnie wybierz opcję z niedozwoloną łącznością, przekieruj ją do Czarkowa i wydrukuj. Wydruk znajdziesz w drukarce (9) w narożniku serwerowni. Podnieś go i skieruj się do Krawczenki (I na mapie), któremu przekaż fałszywe dokumenty. Po chwili Czarkow zostanie wezwany na przesłuchanie i zostawi kartę na blacie. Kiedy odejdzie z Krawczenką podnieś ją.
Wariant 4 - zabicie Czarkowa z pomocą więźnia
Ostatni wariant zdobycia karty i pozbycia się przy tym Czarkowa zakłada skierowanie się do pokoju przesłuchań (J na mapie). Przekonaj strażnika, aby wpuścił bohatera do środka.
Kiedy do tego dojdzie usiądź na krześle i zacznij rozmawiać z więźniem (10). Okaże się, że do przekonanie go do pozbycia się generała będzie wymagało zdobycia pewnych dokumentów związanych z jego rodziną.
Udaj się do archiwum (K na mapie) i gdy nikt nie będzie patrzył wkradnij się do pomieszczenia, gdzie pozbądź się strażnika. Przejdź do drugiego pokoju i z półki weź poszukiwane dokumenty (11). Wróć z nimi na przesłuchanie więźnia i przekonaj go do pozbycia się Czarkowa. Po chwili generał przyjdzie na przesłuchanie, gdzie zostanie zabity. Po akcji powiedz strażnikowi, aby opuścił pomieszczenia i wyjmij kartę z kieszeni denata.
Następnie: COD Black Ops Cold War - Desperackie środki, cz.3: skarbiec, ucieczka
Spis treści: Call of Duty: Black Ops Cold War - Poradnik, Solucja
Poprzednio: COD Black Ops Cold War - Desperackie środki, cz.1: mapa, kamery, agent