Skip to main content

Control - Kwestia czasu

Ratujemy sanitariusza Wellsa.

Jest to pierwszy quest, który możesz odblokować w Sektorze zamkniętym. Najłatwiej odebrać do zadanie, wykonując misję główną: Na straży brata.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

W Sektorze zamkniętym, w zachodniej części Logistyki (A), znajdziesz wołającego o pomoc rangersa (1). Porozmawiaj z nim. Poprosi Jesse, żeby weszła do motelu Oceanview i odnalazła jego kolegę - Wellsa.

Podejdź do wnęki (2) i trzykrotnie pociągnij za sznurek. Przeniesiesz się do motelu.

Podejdź do recepcji. Na ladzie znajduje się zegar. Gdy naciśniesz dzwonek, otworzą się pierwsze drzwi po lewej stronie. Wejdź do tego pokoju i ustaw na zegarze taką samą godzinę, która widnieje na zegarze w recepcji.

Taką samą czynność powtórz w drugim pokoju…

…a następnie w trzecim.

Wróć do recepcji. Obok zegara, na ladzie będzie leżał klucz. Zabierz go i otwórz drzwi na początku korytarza. Wewnątrz podejdź do sznurka i trzykrotnie go pociągnij. Przeniesiesz się do Zamkniętej strefy progowej (B).

Zeskocz na poziom niżej i udaj się do punktu kontrolnego: Zamknięta strefa progowa (C). Wejdź po schodach i podejdź do Wellsa (3). Po zakończeniu rozmowy sanitariusz stanie się twoim towarzyszem. Podążaj za nim do kolejnych pomieszczeń, chroniąc go.

Dotrzecie do miejsca z zamkniętą bramą (4). Wespnij się po zegarach na wyższą kondygnację (5). Idź dalej korytarzem, a potem zeskocz do pomieszczenia za bramą (4). Wciśnij przycisk, a wrota otworzą się i Wells będzie mógł przejść.

W kolejnym pomieszczeniu, w którym stoczysz walkę, odnajdziesz drogę do celu przechodząc po zegarach (6). Kieruj się w stronę puntu kontrolnego: Obrotnica (D), a następnie do Korytarza tranzytowego (E).

Idź dalej korytarzem w stronę punktu kontrolnego: Logistyka (F). Tabliczki z napisem EXIT wyznaczą ci drogę.

Gdy dotrzecie do punktu kontrolnego, podejdź do Wellsa (wciśnij przycisk interakcji), a ten zaprowadzi się do rangersa Horowitza, którego niestety opanował Syk. Musisz stoczyć z nim walkę i pokonać go. Najszybszym sposobem na zlikwidowanie przeciwnika jest rzucanie przedmiotami w jego stronę.

Po zakończonym starciu porozmawiaj z Wellsem. Otrzymasz 2 punkty zdolności za ukończenie zadania.

Nie jest to jednak koniec wątku Horowitza i Wellsa. Automatycznie po zakończeniu opisywanej misji, rozpocznie się kolejna: Wróg w środku.

Następnie: Control - Wróg w środku

Spis treści: Control - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Control - Co za syf: Usuń pleśń

Zobacz także