Control - Kwestia czasu
Ratujemy sanitariusza Wellsa.
Jest to pierwszy quest, który możesz odblokować w Sektorze zamkniętym. Najłatwiej odebrać do zadanie, wykonując misję główną: Na straży brata.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
W Sektorze zamkniętym, w zachodniej części Logistyki (A), znajdziesz wołającego o pomoc rangersa (1). Porozmawiaj z nim. Poprosi Jesse, żeby weszła do motelu Oceanview i odnalazła jego kolegę - Wellsa.
Podejdź do wnęki (2) i trzykrotnie pociągnij za sznurek. Przeniesiesz się do motelu.
Podejdź do recepcji. Na ladzie znajduje się zegar. Gdy naciśniesz dzwonek, otworzą się pierwsze drzwi po lewej stronie. Wejdź do tego pokoju i ustaw na zegarze taką samą godzinę, która widnieje na zegarze w recepcji.
Taką samą czynność powtórz w drugim pokoju…
…a następnie w trzecim.
Wróć do recepcji. Obok zegara, na ladzie będzie leżał klucz. Zabierz go i otwórz drzwi na początku korytarza. Wewnątrz podejdź do sznurka i trzykrotnie go pociągnij. Przeniesiesz się do Zamkniętej strefy progowej (B).
Zeskocz na poziom niżej i udaj się do punktu kontrolnego: Zamknięta strefa progowa (C). Wejdź po schodach i podejdź do Wellsa (3). Po zakończeniu rozmowy sanitariusz stanie się twoim towarzyszem. Podążaj za nim do kolejnych pomieszczeń, chroniąc go.
Dotrzecie do miejsca z zamkniętą bramą (4). Wespnij się po zegarach na wyższą kondygnację (5). Idź dalej korytarzem, a potem zeskocz do pomieszczenia za bramą (4). Wciśnij przycisk, a wrota otworzą się i Wells będzie mógł przejść.
W kolejnym pomieszczeniu, w którym stoczysz walkę, odnajdziesz drogę do celu przechodząc po zegarach (6). Kieruj się w stronę puntu kontrolnego: Obrotnica (D), a następnie do Korytarza tranzytowego (E).
Idź dalej korytarzem w stronę punktu kontrolnego: Logistyka (F). Tabliczki z napisem EXIT wyznaczą ci drogę.
Gdy dotrzecie do punktu kontrolnego, podejdź do Wellsa (wciśnij przycisk interakcji), a ten zaprowadzi się do rangersa Horowitza, którego niestety opanował Syk. Musisz stoczyć z nim walkę i pokonać go. Najszybszym sposobem na zlikwidowanie przeciwnika jest rzucanie przedmiotami w jego stronę.
Po zakończonym starciu porozmawiaj z Wellsem. Otrzymasz 2 punkty zdolności za ukończenie zadania.
Nie jest to jednak koniec wątku Horowitza i Wellsa. Automatycznie po zakończeniu opisywanej misji, rozpocznie się kolejna: Wróg w środku.
Następnie: Control - Wróg w środku
Spis treści: Control - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Control - Co za syf: Usuń pleśń