Coraz lepszy odbiór Cyberpunk 2077 w sieci
Przeważają pozytywne opinie.
W bieżącym kwartale wzrosła liczba pozytywnych opinii o Cyberpunk 2077 publikowanych w sieci - wskazują dane ekspertów.
Według Michała Sadowskiego, szefa Brand24 - renomowanej polskiej firmy, zajmującej się badaniem i gromadzeniem informacji o aktywności marek w Internecie - "polepsza się globalny stosunek pozytywnych do negatywnych wzmianek", związanych z produkcją CD Projektu.
Udostępniony na Twitterze wykres wskazuje, że przed premierą przeważały pozytywne opinie, które stanowiły 65 procent wszystkich. Po debiucie w grudniu 2020 roku ich udział spadł do 52 procent i podobny poziom utrzymywał się przez kolejne miesiące.
Grafika sugeruje, że znaczne odbicie nastąpiło w czwartym, a więc aktualnym, kwartale 2021 roku - obecnie pozytywne wzmianki o Cyberpunk 2077 stanowią 63 procent wszystkich publikowanych w internecie.
Jak podkreśla Sadowski, firma Brand24 szacuje, że w 2021 roku treści powiązane z produkcją CD Projektu wygenerowały ponad 4,1 miliarda tak zwanych impresji, dzięki czemu gra stała się popularniejsza od 82 proc. marek na świecie. Analizę przeprowadzono na podstawie wpisów z całego globu w ponad 100 językach.