Core Keeper - The Core: co to jest, zasilanie obiektów
Do czego wykorzystać obiekty z miejsca startowego.
Na początku rozgrywki w Core Keeper pojawisz się obok tytułowego rdzenia, a także kilku dodatkowych obiektów. Początkowo są one nieaktywne, lecz możesz to zmienić - z tej strony dowiesz się jak tego dokonać i co dzięki temu zyskasz.
Na tej stronie:
Obiekty w miejscu startowym
Gdy rozpoczniesz przygodę, na trafisz do miejsca z czterema obiektami. Są to:
- The Core (1) - rdzeń, za sprawą którego w późniejszej części rozgrywki zdejmiesz pole siłowe, które blokuje przejście. Na początku jest on nieaktywny;
- Posąg Ghorma (2) - obiekt związany z drugim bossem w grze, Ghorm the Devourer. Po pokonaniu wroga możesz zasilić go za pomocą przedmiotu Ghorm's Horn;
- Posąg Glurcha (3) - ten z kolei związany jest z pierwszym bossem, Glurch the Abominous Mass. Tak jak poprzedni, ten także zasilisz przedmiotem uzyskanym z bossa - w tym wypadku to Glurch Eye;
- Posąg Hive Mother (4) - obiekt powiązany z trzecim bossem, Hive Mother. Po pokonaniu go otrzymasz Heart of the Hive Mother, za sprawą którego możesz zasilić obiekt.
Jak zasilać obiekty
Gdy pokonasz bossów, zdobędziesz z nich wspomniane wyżej przedmioty. Wtedy też po prostu wejdź w interakcję z danym obiektem i umieść przedmiot w gnieździe (5). Sprawi to, że obiekt zostanie zasilony - a ty będziesz mógł wytworzyć trzy unikalne dla niego przedmioty (6).
Co więcej, zasilenie obiektu sprawi, że energia popłynie także do rdzenia - The Core. Jeśli zasilisz w ten sposób wszystkie trzy obiekty związane z bossami, The Core stanie się aktywne. Wtedy tez możesz do niego się zbliżyć i wejść w interakcję.
Po krótkiej rozmowie obiekt się rozbłyśnie, a bariery, na które już być może wcześniej natrafiłeś na krańcu mapy zostaną wyłączone - będziesz mógł wejść z nimi w interakcję, by otworzyć dalsze przejście i kontynuować rozgrywkę.
Spis treści: Core Keeper - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Core Keeper - szybka podróż, teleportacja