Corrinne Yu opuszcza 343 Industries
Programistka dołączy do Naughty Dog, rezygnując z posady w studiu odpowiedzialnym za Halo 4.
Corrinne Yu, główna programistka zajmująca się silnikiem graficznym podczas prac nad Halo 4 opuściła studio 343 Industries na rzecz Naughty Dog.
Informację potwierdza profil w serwisie społecznościowym LinkedIn, gdzie pod zdjęciem deweloperki widnieje napis „kodowanie grafiki na PS4”.
„Kocham programowanie grafiki na PS4! Koniec z Windows 8. Jestem szczęśliwa!” - napisała Yu na Twiterze, w usuniętej już wiadomości. „Będę tęsknić za wieloma utalentowanymi osobami w zespole Halo, ale nie mogę się już doczekać pracy na PS4” - dodała w nieco bardziej stonowany sposób.
„Programowanie grafiki w PS4 nie jest obarczone wieloma warstwami systemu operacyjnego i sterownikami grafiki. Mogę skupić się na kodowaniu” - odpowiedziała na pytanie jednego z użytkowników na temat Windows 8.
Osoba Corrinne Yu to na pewno cenny nabytek studia Naughty Dog. Programistka może pochwalić się dużym doświadczeniem - pracowała wcześniej w 3D Realms, jako dyrektor technologiczny w Gearbox Software, współzakładała radę doradców Direct 3D w Microsofcie, pomagała także w rozwoju funkcji CUDA w Nvidii.