Skip to main content

Crossout - białe i żółte liczby, rodzaje obrażeń

Wytrzymałość pancerza i pojazdu.

W trakcie starć odbywających się w Crossout szybko zorientujesz się, że podczas ostrzeliwania przeciwników pojawiają się nad nimi liczby. Są one związane z wytrzymałością danego pojazdu. W trakcie rozgrywki należy jednak rozróżniać jeszcze kolory zadawanych obrażeń, a te zostały podzielone na żółte i białe.

Jaka jest różnica między kolorami? Dość prosta - otóż obrażenia oznaczone kolorem białym (1) odnoszą się do wytrzymałości poszczególnych części maszyny. Natomiast te, które są oznaczone na żółto (2) dotyczą kabiny pojazdu.

W praktyce, w celu zniszczenia jakiegoś wozu, wcale nie trzeba zupełnie niszczyć jego pancerza. Wystarczy wstrzelać się w newralgiczny punkt, czyli właśnie kabinę. Jeżeli dojdzie do jej zapłonu, to wystarczy poczekać lub dobić taki pojazd, aby doprowadzić do eksplozji (3). Warto dodać, że podobny efekt, czyli szybkie zniszczenie rywala, możemy uzyskać ostrzeliwując niektóre elementy np. beczki z paliwem.

Białe oznaczenia, odnoszące się do pancerza, są związane z poszczególnymi częściami wozu. Elementy posiadają własną wytrzymałość (4), czyli durability, którą można szybko sprawdzić po najechaniu na daną część przy przeglądzie maszyny w garażu lub wybraniu jej z listy w magazynie.

W identyczny sposób możemy sprawdzić wytrzymałość samej kabiny (5). W zależności od posiadanych punktów wytrzymałości można ją wtedy zaliczyć do jednego z kilku rodzajów (6) - lekkich, średnich lub ciężkich.

Ogólna wartość całego pancerza naszego pojazdu znajduje się na dole ekranu (7). Należy pamiętać, że części podnoszące wartość pancerza często ważą sporo kilogramów. Ich zakładanie może się zatem przełożyć na zmniejszenie szybkości pojazdu.

Następnie: Crossout - autodestrukcja, wysadzenie pojazdu, self-destruct

Spis treści: Crossout - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Crossout - szybkie komendy, kołowe menu, quick messages

Zobacz także