Cyberpunk 2077 bez automatycznie generowanych zadań. Wszystkie misje stworzone ręcznie
„Aby były warte zachodu”.
W Cyberpunk 2077 zabraknie proceduralnie generowanych zadań. Deweloperzy twierdzą, że nie chcą jedynie wypełniać czasu gracza, a stworzyć misje, które mają sens.
„Każdy quest w grze jest stworzony ręcznie” - napisał na forum CD Projekt Red Philipp Weber, starszy projektant zadań. „Dla nas jakość zawsze liczy się bardziej niż ilość, a nie moglibyśmy dostarczyć tej jakości z pomocą modułów, które zostałyby złożone, by powstały losowe misje. Chcemy, by questy były warte zachodu”.
Jednocześnie deweloper zapewnił, że pomimo ręcznego projektowania zadań, twórcy nie zapominają, że to pokaźnych rozmiarów RPG. Świat Cyberpunk 2077 jest rzekomo duży, a liczba aktywności satysfakcjonująca - tak, aby „starczyło zabawy na wiele godzin”.
Podobną strategię CD Projekt Red obrało w przypadku serii Wiedźmin, ale brak proceduralnie generowanych misji nie jest dziś oczywisty. Tego typu zadania spotkamy między innymi w grach Bethesdy - chociażby Skyrim i Fallout 4 - a także serii Diablo i The Division.
W wypowiedziach Webera na forum pojawiły się też informacje o czterech typach zadań w Cyberpunk 2077.
Produkcja zadebiutuje 16 kwietnia 2020 roku, na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: Forum CD Projekt Red
Następnie: MediEvil Remake - 10 minut gameplayu z gry na wyłączność PS4