Skip to main content

Cyberpunk 2077 - Dom lalek: Chmury, szukaj Evelyn

Jak dostać się do strefy VIP.

Po misji Wielki sen możesz od razu zająć się kolejnym zadaniem głównego wątku. Opcjonalnie możesz zadzwonić do Judy, ale przede wszystkim udaj się osobiście do klubu Lizzie's - gdzie raz już spotykałeś się z Evelyn i Judy.

Na miejscu zejdź do piwnicy, tak jak ostatnio. Poczekaj, aż Judy skończy rozmowę z drugą kobietą i zapytaj ją o Evelyn.

Będziesz dużo współpracował z Judy w przyszłości, więc radzimy być uprzejmym. Po paru słowach zabierz papierośnicę (1) z biurka. Jest na niej adres klubu Chmury, gdzie może być Evelyn.

Po rozmowie opuść klub - możesz obiecać Judy, że zadzwonisz do niej, gdy się czegoś dowiesz. Teraz udaj się do megabloku nr 8 (2), jest kilkaset metrów dalej, więc możesz dotrzeć tam na piechotę lub ukraść pojazd (albo przywołać własny). Wejdź do bloku i do windy, gdzie wybierz piętro Chmur (3).

Z windy idź korytarzem prosto i w prawo, a Chmury będą przed tobą - trudno przegapić to miejsce. Wejdź do środka i idź korytarzem. Nie możesz przejść dalej, dopóki nie porozmawiasz z recepcjonistką. Każe ci podłączyć się do terminala (4). Możesz wykorzystać też inne opcje dialogowe, ale podłączenia się nie unikniesz.

Po zakończeniu rejestracji i wybraniu towarzyszki lub towarzysza musisz zapłacić, by dostać się bezpiecznie do klubu. Potem udaj się do wskazanego pokoju (5). W trakcie rozmowy z lalką możesz w dowolnym momencie wybrać safeword (6), by przejść do rzeczy, czyli wypytania o Evelyn. Możesz też jednak przeprowadzić bardzo filozoficzną rozmowę.

Uwaga - pod koniec rozmowy warto wypytać lalkę o kabinę nr 11, należącą Evelyn. Dzięki temu otrzymasz do niej dostęp (jest na tym samym poziomie, gdzie właśnie się znajdujesz), a w środku znajdziesz sprzęt, który pozwoli odtworzyć krwawą scenę. Zdobycie tej informacji możesz wykorzystać w trakcie późniejszej rozmowy z Woodmanem.

Rozmawiając o Evelyn możesz zagrozić lalce lub zapłacić. I tak dowiesz się, że musisz dostać się do Toma w strefie VIP. Po rozmowie opuść pokój. Idź we wskazane miejsce. Przed drzwiami zhakuj kamerę (7) i przejdź do pomieszczenia za nią. Tam poczekaj, aż VIP (8) pójdzie do łazienki, pokonaj go po cichu i zabierz kartę dostępu.

Uwaga - istnieją też inne warianty przejścia do strefy VIP. Jeśli posiadasz odpowiedni poziom siły, to możesz wyważyć drzwi znajdujące się z prawej strony ubikacji. Druga możliwość, to skorzystanie z okna na prawo od głównego wejścia. Prowadzi do przejścia, które zaprowadzi do strefy VIP. Aby skorzystać po cichu z tej ścieżki należy jednak poczekać, aż strażnik przy schodach nieco się oddali, a po wyjściu na zewnątrz trzeba szybko zneutralizować lub ominąć drona.

Teraz możesz już wejść normalnie głównymi drzwiami do strefy VIP-ów. Tam przejdziesz do pokoju, w którym jest Tom - wypytaj go o Evelyn, a poleci, żebyś znalazł nadzorcę Chmur, Woodmana.

Idź więc w kierunku jego biura, ale wcześniej wyłącz kamerę (9) i poczekaj, aż od przejścia oddali się strażnik.

W korytarzu za drzwiami możesz przejść prosto i kolejnymi drzwiami (10), by po cichu dotrzeć do celu - ale musisz mieć rozwinięte zdolności techniczne lub siłowe. Bez tego musisz iść dookoła, omijając albo zabijając paru strażników. Z lewej strony pomieszczenia z przeciwnikami znajduje się pokój Evelyn, który możesz przeszukać, odnajdując między innymi jej kurtkę. Następnie możesz przejść w pobliże gabinetu Woodmana, korzystając z przejścia przez okno.

Jeśli ominąłeś pokój Evelyn i wyminąłeś strażników, to znajdziesz się na korytarzu z drzwiami do Woodmana (11). Zanim wkroczysz do biura możesz jeszcze udać się do pokoju naprzeciwko biura, gdzie znajduje się strażnik oraz komputer z danymi, które mogą przydać się przy rozmowie z Woodmanem.

Podczas rozmowy możesz pogrozić Woodmanowi. Ostatecznie i tak wyjawi ci, co stało się z Evelyn, ale jeśli wcześniej udało ci się zabić Jotaro (12) w jednym z kontraktów, to możesz użyć tego jako argumentu i przyspieszyć pogawędkę.

Inne sposoby dogadania się lub zastraszenia Woodmana są powiązane z korporacyjną przeszłością (o ile bohater taką posiada), odwiedzeniem kabiny nr 11 i wspomnienie o niej mediom, wykazaniem się odpowiednim poziomem inteligencji w połączeniu z danymi zdobytymi w komputerze lub poznanie Warda w zadaniu Stróże bezprawia.

Po rozmowie wracaj do klubu i opuść go tą samą drogą. Wracaj do windy, zjedź na parter i opuść megablok, by zakończyć misję. Radzimy też zadzwonić do Judy.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Nieznane przyjemności: przesłuchanie Fingersa

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Wielki sen: Takamura i powrót do domu

Zobacz także