Cyberpunk 2077 dostał patch 2.01. Koniec z odpornością V na obrażenia
Jest też poprawa wydajności.
Cyberpunk 2077 otrzymał pierwszą większą aktualizację po premierze rozszerzenia Widmo Wolności. Łatka powinna być już dostępna na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S, zajmując się najczęściej zgłaszanymi błędami.
Patch „poprawia ogólną wydajność gry na wszystkich platformach, zwłaszcza w Dogtown” - czytamy na oficjalnej stronie. Ta ostatnia dzielnica to nowe rejony wolnego miasta Night City, wprowadzone właśnie we wspomnianym dodatku.
Pełna lista zmian i nowości ujawnia sporo poprawek głównie w zadaniach. Jest też „prawidłowe przełączanie się na wszczepy rąk poprzez zmianę broni”, a także usunięty „błąd, który mógł wywołać u V niewrażliwość na wszystkie obrażenia”. Zwłaszcza to ostatnie pojawiało się niekiedy w narzekaniach graczy.
„Wrak radiowozu NCPD bez kół nie będzie już patrolował ulic Night City” - czytamy dalej, co brzmi na raczej smutną stratę zabawnego widoku. Usunięto też nieaktualne schematy do wytwarzania, a broń zdobyta przed aktualizacją 2.0 nie będzie miała zbyt wysokiego poziom w porównaniu do poziomu gracza.
Jeśli o kwestiach technicznych mowa, na PC interfejs nie będzie już pokazywał danych z kontrolera podczas gry na klawiaturze i myszy. Na Steamie i GOG poprawnie powinny też działać osiągnięcia (na Epic Games Store nadal może być z tym problem). Poprawiono również jakość obrazu DLSS Ray Reconstruction na poziomie wydajności Ultra.
Dobre wieści dla posiadaczy PlayStation będą takie, że rozwiązano problem uszkodzonych zapisów na tych konsolach, zwiększając maksymalny rozmiar pliku. „Uwaga: nie naprawi to zapisów uszkodzonych przed aktualizacją” - dodano. Cóż, zawsze coś. Ucieszą się także miłośnicy tworzenia modyfikacji. Do REDmoda dodano bowiem wsparcie dla Widma Wolności.