Skip to main content

Cyberpunk 2077 - Punk, prolog: Koledzy z sąsiedztwa, kradzież Rayfielda

Prolog Punka, zlecenie Kirka.

Po wybraniu przeszłości Punka dla V i stworzeniu postaci zaczynasz grę od misji Koledzy z sąsiedztwa. Siedzisz przy barze i patrzysz w lustro - wybierz jedną z opcji dialogowych i porozmawiaj z barmanem o jego kłopotach. Zgodzisz się mu pomóc (nie ma tu innego wyjścia).

W Cyberpunku do celu zawsze prowadzą cię żółte ikony z wykrzyknikiem (1). Dzięki nim można łatwo odnaleźć drogę. Po wstaniu od baru właśnie ta ikona prowadzi cię na piętro.

Masz podejść do Kirka, który siedzi przy stoliku w rogu sali na piętrze. Gdy się zbliżysz, pojawią się opcje dialogowe. Usiądź, zatwierdzając dostępną wypowiedź i akcję oznaczonym przyciskiem (2).

Wybory podczas tej rozmowy nie mają dużego znaczenia. Musisz przyjąć zlecenie od Kirka i wypytać go o szczegóły. W ten sposób pomożesz barmanowi Pepe. Po dialogu wstań od stolika, zejdź na piętro niżej i opuść bar.

Wyjdziesz do alejki - udaj się nią do końca, a zobaczysz Padre (3) i jego ochroniarza. To lokalny gangster. Podwiozą cię w okolice parkingu, z którego masz ukraść auto.

W interakcjach z Padre wybory dialogowe też nie są istotne dla rozwoju wydarzeń. W pewnym momencie zatrzymają was wysłannicy innego gangu, ale nawet agresywna wypowiedź nie wywoła konfliktu.

Gdy przejadżdżka dobiegnie końca, V sam zeskoczy z ulicy na niższy poziom. Tam musisz udać się do zejścia do garażu (4). Następnie wejdź do windy. Pamiętaj, że w windach zawsze musisz wcisnąć przycisk piętra (5), na które jedziesz.

Na parkingu możesz porozmawiać ze stróżem (znajomym Kirka) po prawej stronie, ale możesz po prostu iść prosto od windy, a zaraz po lewej zobaczysz Rayfielda (6), którego masz ukraść. Po prostu podejdź do wozu i wybierz dostępną opcję interakcji (7). To wszystko.

V wsiądzie do auta, ale pojawi się Jackie. Twoje wybory nie pomogą ci uciec - i tak obaj skończycie na ziemi, skuwani przez policjantów. Rozmawiaj z nimi jak chcesz. Po dłuższej scence zostaniecie odstawieni gdzieś w zaułku - znów porozmawiasz z Jackiem. Po rozmowie zacznie się scenka z różnymi momentami waszego życia i czas popłynie do przodu o kilka miesięcy. To koniec prologu ścieżki Punka.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Ostatnia taka robota: znajdź Sandrę Dorsett

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Zobacz też: Cyberpunk 2077 - Zawsze wiatr w oczy: przejazd przez granicę

Zobacz także