Skip to main content

Cyberpunk 2077 - Kwestia czasu: poszukiwanie Randy'ego

Piotruś Pan i farma.

To zadanie dodatkowe staje się dostępne, jeśli odczekasz 24 godziny po ukończeniu misji pobocznej o nazwie Stróże bezprawia. Po tym czasie do bohatera zadzwoni River. Po rozmowie odczytaj jego wiadomość, po czym spotkaj się z nim w umówionym punkcie (1) po tym, jak minie godzina 19:00.

Kiedy znajomy się pojawi wsiądź do auta i obejrzyj materiał, po czym rozpocznij rozmowę. Dowiesz się z niej, że porywacz znany jako Piotruś Pan porwał Randy'ego - bratanka Rivera. Po chwili dotrzecie do laboratorium (2), do którego trzeba będzie się włamać. Możesz to uczynić korzystając z wejścia w uliczce z lewej (zdolności techniczne), przeskoczyć mur lub podnieść drzwi na prawo od głównego wejścia (wymagana jest odpowiedni poziom siły).

Po znalezieniu się w środku zacznij przeglądać pomieszczenia. Celem jest dotarcie do pokoju stylizowanego na pokój dziecięcy. Skorzystaj z wizji, żeby namierzyć skrzynie z dokumentami (3), które przeszukaj.

W trakcie przeszukania pojawi się dr Packard, która finalnie pomoże bohaterom. Opuśćcie laboratorium i skierujcie się do auta, którym pojedźcie na obrzeża miasta. Po rozmowie z Joss traficie do mieszkania Randy'ego. Najważniejsze jest udanie się do jego sypialni i przeskanowanie laptopa (4), który leży pod łóżkiem.

Aby poznać do niego hasło należy wykazać się odpowiednią wiedzą techniczną lub je odnaleźć. W drugim przypadku należy podejść do gramofonu (5) i odczytać nazwę płyty - Liberum Arbitrium, to właśnie jest hasło.

Po wejściu do komputera przeczytaj wszystkie wiadomości, po czym obejrzyj fragment bajki w plikach. Następnie wybierz opcję sieć i kliknij na obrazek (6). Pojawi się tajna strona, w której sprawdź zakładki Dołącz do nas oraz Pliki. Okaże się, że ściągnięty plik ma taką samą nazwę (Zal_kres_video), jak animacja w plikach na dysku - obejrzyj ją jeszcze raz.

Jeśli posiadasz odpowiednio wysoki poziom wiedzy technicznej, to będziesz mógł ustalić adres IP Harrisa. W innym przypadku wróć do domu, porozmawiaj z Joss i połóż się spać.

Po tym, jak bohater zostanie obudzony przez Riverę trzeba będzie poszukać wskazówek w kilku braindansach. W pierwszym nagraniu zwróć uwagę na nauczyciela oraz ogłoszenia na ścianie z lewej. W drugim na krowę, ojca oraz maszynerię. W trzecim, ostatnim zwróć uwagę zwłaszcza na: panel solarny (0:25), certyfikat FDNC (0:48), sygnaturę farmy (7 - 1:00) oraz wieże świetlne (8 - 1:12).

Po ustaleniu wskazówek River domyśli się, że chodzi o farmę Edgewood - jeśli ilość wskazówek okaże się zbyt mała, to możecie najpierw trafić na inną farmę, gdzie dojdzie do walki. Po dotarciu do właściwego miejsca zachowaj czujność, bo znajdują się tu miny oraz systemy obronne. Aby je wyłączyć należy włamać się do domu (9), co możesz zrobić od frontu lub wchodząc przez okno z prawej.

Udaj się na piętro i wejdź do sypialni. Z prawej jest przesuwana ściana (10), aby dotrzeć do tajnego pomieszczenia wciśnij przycisk (11) pod komputerem. Następnie skorzystaj z komputera, żeby wyłączyć generator (zakładka lokalna sieć).

Uważając na miny udaj się do stodoły - wejdziesz do niej np. korzystając z drabiny z lewej. W środku natkniesz się na urządzenia z przyłączonymi do nich ofiarami. Odnajdź Randy'ego (12), po czym udaj się do komputera, żeby wyłączyć całą aparaturę. Sprawdź inne ofiary, a na koniec pomóż Riverze odłączyć Randy'ego.

Po uraotwaniu chłopaka porozmawiaj z Riverą. W trakcie ostatniej rozmowy możesz odwieźć Rivierę od chęci wymierzenia sprawiedliwości oprawcy lub zapewnienia go, że zrobicie to razem. Jeśli zostawisz go samego, to zablokujesz tym samym możliwość nawiązania romansu, o ile V jest rodzaju żeńskiego.

Zobacz także: Cyberpunk 2077 - zadania poboczne: spis alfabetyczny

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Zobacz także