Skip to main content

Cyberpunk 2077 - Na rozdrożach: Panam, zasadzka na Raffenów

Prawie jak Mad Max.

Po misji Trzecia część nocy wątek związany z Evelyn chwilowo się zakończy, możesz więc zabrać się na inną serię zadań - wybierając się poza Night City. Na początku dotrzyj do klubu Afterlife i podejdź do budki zaraz za barem.

Zbliż się do ochroniarza i powiedz do Rogue (1), że musisz z nią porozmawiać. Ochroniarz cię przepuści.

W trakcie rozmowy wyjaśnij, że potrzebujesz pomocy i zapłać 15 tysięcy eurodolarów (2). Nie da się tego obejść, musisz zdobyć pieniądze, jeśli ich nie masz.

Kiedy zapłacisz, będziesz musiał poczekać - ale wystarczy, że usiądziesz we wskazanym miejscu przy barze, a czas się przewinie. Potem wracaj do Rogue i usiądź obok niej. Da ci drzazgę z informacjami na temat Hellmana, którego musisz odnaleźć. Twoje wybory dialogowe podczas rozmowy nie mają tu znaczenia - zapoznaj się po prostu z prezentowanymi informacjami.

Okaże się, że musisz udać się na tereny Badlands, czyli obszary Nomadów. Pomoże ci w tym niejaka Panam. Po rozmowie z Rogue zadzwoń do Panam (3), by umówić się na spotkanie. Powiedz, że pomożesz jej odnaleźć skradzione auto.

Następnie musisz dotrzeć do Panam na obrzeżach miasta. Czeka przy torach przy stacji załadunkowej pełnej kontenerów. Pracuje przy samochodzie (4).

Porozmawiaj z nią i powiedz, że możecie sobie nawzajem pomóc. Ostatecznie, niezależnie od przebiegu rozmowy, wsiądziesz do jej auta i pojedziecie do jej nomadzkiego klanu - ona prowadzi, więc tylko siedź, słuchaj i odpowiadaj, jeśli chcesz.

Po dotarciu na miejsce wysiadaj i podejdź do towarzyszy Panam. Przysłuchuj się rozmowie - możesz się wtrącić, jeśli chcesz. Potem idź za dziewczyną do namiotu i gdy pojawi się odpowiednia opcja do wyboru, weź skrzynkę. Wracajcie do samochodu - załaduj skrzynię do bagażnika (5).

Wsiadaj z powrotem do wozu. Pojedziecie do położonej nieopodal wioski, by zastawić zasadzkę na Raffenów. Możesz pominąć podróż lub porozmawiać z Panam więcej. Na miejscu wysiadaj i zeskanuj trzy dowolne obiekty podświetlone tak, jak antena (6), by dojść do wniosku, że w okolicy nie ma zasilania.

Odwróć się, gdy cel się zaktualizuje i pójdź zeskanować transformator. Potem wracaj do Panam i porozmawiaj z nią, a następnie przejdź we wskazane miejsce przy aucie. Weź kable z bagażnika, a następnie otwórz maskę i podłącz kable wtedy, kiedy Panam o to poprosi. Następnie wejdź do budynku (7) obok przez okno i aktywuj zasilanie w panelu (8) na ścianie.

Następnie wejdź na dach tego samego budyneczku, by tam schować się i poczekać na wrogów. Nastanie noc. Po chwili przyjadą wrogowie. Włącz zasilanie, gdy pojawi się opcja na ekranie, a potem przyjrzyj się wrogom - musisz wyeliminować po prostu wszystkich, ale najpierw warto zabić snajpera (9).

Spróbuj zastrzelić kilku przeciwników z góry, a potem dokończ dzieła w tradycyjnej strzelaninie. Tu nie da się zbytnio skradać. Kiedy pokonasz wszystkich, zabierz klucz z podświetlonego (przy skanowaniu) na żółto ciała (10) i poczekaj moment.

Wsiadaj z Panam do jej starego wozu. Porozmawiaj z nią o akcji i planie na dalszą ofensywę. Zgódź się jej pomóc (nie ma w praktyce innej opcji), a ruszycie do kryjówki Raffenów.

Kiedy dotrzecie na miejsce, wrogowie od razu was zauważą. Chowaj się za skałami i stamtąd ostrzeliwuj przeciwników. Uważaj tylko na granaty (11). Gdy jakiś wyląduje obok ciebie, zmieniaj szybko pozycję.

Po walce musisz już tylko podejść do Panam, poczekać, aż porozmawia z Rogue. Potem wsiadaj ponownie na miejsce pasażera. Wrócicie do jednego z moteli w Badlands - pójdź jeszcze z Panam do baru, porozmawiaj z nią. Możesz wybrać opcję romansową, jeśli chcesz. Tak czy inaczej, po rozmowie misja się zakończy, gdy pójdziesz spać.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Ostatni gasi światło: elektrownia

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Trzecia część nocy: mieszkanie Judy, wskazówki w braindensach

Zobacz także