Cyberpunk 2077 oferuje trzy razy więcej sposobów wykonania zadania niż Wiedźmin 3
Twierdzi CD Projekt Red.
Cyberpunk 2077 pozwala na znacznie większą swobodę przy realizacji celów misji niż Wiedźmin 3 - wynika z wypowiedzi przedstawicieli CD Projekt Red w serii podcastów zorganizowanych przez niemiecki magazyn GameStar.
Najciekawsze informacje z transmisji zgromadził na forum Reddit użytkownik Moraez. Szczegóły poniżej:
- deweloperzy twierdzą, że poprawa w projektowaniu poziomów to skok jakościowy, jaki mogliśmy zaobserwować przy przy przejściu z Wiedźmina 2 do Wiedźmina 3
- w Cyberpunk 2077 zabraknie misji przypominających zadania z beczkami z Wiedźmina 3. Mapa nie będzie podobno wypełniona przytłaczającą liczbą ikon
- gracz ma trzy razy więcej sposobów na wykonanie zadań niż w Wiedźminie 3. Tym samym misje nie mogą skończyć się niepowodzeniem - wyjątkiem jest śmierć głównej postaci
- gracze krytykowali powtarzalność misji z wykorzystaniem wiedźmińskich zmysłów, więc podobnych zadań zabraknie w nowej grze CD Projekt Red
- ponad 1000 postaci niezależnych otrzyma „ręcznie” zaprojektowany cykl codziennych czynności
- Cyberpunk 2077 na PC, PS4 i Xbox One - preorder w RTV Euro AGD
- Cyberpunk 2077 na PC, PS4 i Xbox One - preorder w Media Expert
- kiedy studio ukończy pracę nad zadaniem, nie odkłada go „na półkę”, ale przechodzi wiele razy, aż do premiery gry - by znaleźć ewentualne błędy
- system walki wręcz, przedstawiony na zwiastunie z E3, nie reprezentuje finalnej wizji zespołu. Studio usprawnia mechanikę
Cyberpunk 2077 zadebiutuje 17 września na PC, PS4 i Xbox One.
Źródło: Reddit